به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال خوزستان از شنبه استارت می‌زند

استقلال خوزستان از شنبه استارت می‌زند

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش‌وجوانان خوزستان از آغاز تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از مذاکرات مثبتی که بین افشین حیدری مدیرکل ورزش‌وجوانان خوزستان و عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان به انجام رسید، تصمیم گرفته شد تا این مربی جوان خوزستانی با تکیه بر حمایت مدیرکل ورزش استان، تمرینات تیم آبی‌پوش دیار کارون برای شرکت فصل جدید لیگ برتر را استارت بزند.

افشین حیدری در خصوص زمان آغاز تمرینات استقلال خوزستان در فصل جدید گفت: «تمرینات انتخابی به منظور تست‌گیری از بازیکنان جوان خوزستانی، از روز شنبه سوم تیرماه آغاز خواهد شد. تمرینات تیم اصلی نیز به فاصله سه یا چهار روز از برگزاری تمرینات انتخابی آغاز می‌شود. بازیکنان جوان و مستعد می‌توانند طی دوره استعدادیابی ابتدای هفته آینده که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود، توانایی خود را به مربیان استقلال نشان بدهند تا در صورت تأیید فنی، شانس حضور در تمرین تیم اصلی را پیدا کنند.»

وی ادامه داد: «در صدد هستیم تا مطالبات بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه هستند را پرداخت کنیم و این بازیکنان بدون مشکل در مرحله جدید تمرینات حاضر شوند. ضمن اینکه مذاکرات با بازیکنان موردنظر سرمربی تیم هم ادامه دارد و انشاءالله چند بازیکن جدید به تیم اضافه خواهند شد.»

حیدری همچنین از سفر سرمربی تیم استقلال خوزستان به خارج از کشور خبر داد و افزود: «آقای ویسی عازم کشور اوکراین می‌شوند تا از چند کمپ ورزشی در این کشور بازدید نموده و یک مکان مناسب برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم استقلال خوزستان انتخاب کنند.»

مدیرکل ورزش‌وجوانان خوزستان در پایان به طرفداران فوتبال استان قول داد که در فصل جدید تمامی حمایت‌های لازم را از تیم استقلال خوزستان انجام دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی دیلمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
3
درود ب شرف اقای حیدری
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
3
اقای حیدری اگر سه نفر مثل شما تو خوزستان باشن ما نگرانی نخواهیم داشت...من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
3
واقعا اين حمايتهاي شما بود كه تيم استقلال خوزستان را سر پا نگه داشته است ، خدا قوت ، ما هواداران بوجود اينچنين مديري افتخار خواهيم كرد . خدا كند يك اسپانسر خوبي در أسرع وقت براي اين باشگاه پيدا شود و قرارداد امضاء كند تا اين تيم استارتي بدون دلهره از مشكلاتي مالي بزند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها