به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

اژدری‌زاده: در برخی از خطوط تیم جذب بازیکن داریم

اژدری‌زاده: در برخی از خطوط تیم جذب بازیکن داریم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در برخی از خطوط نیاز به تقویت دارد و ما بر اساس اعلام کادر فنی در صدد هستیم تا با جذب بازیکنان مورد نظر تیمی قدرتمند را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری‌زاده در خصوص عملکرد فولاد در بازار نقل‌وانتقالات اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نیازهایی که اعلام شد، مذاکرات و رایزنی های خوبی داشتیم و توانستیم تعدادی از بازیکنان توانای فوتبال ایران را به خدمت بگیریم و در کنار آن قرارداد تعدادی از بازیکنان فصل گذشته خود را تمدید کنیم.

وی با تأکید بر تداوم فعالیت این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات خاطر نشان کرد: قطعا این پایان کار نیست و تا جایی که در توان باشگاه باشد در ادامه فصل نقل‌وانتقالات براساس نیازهای کادرفنی نسبت به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد. در برخی از خطوط کمبودهایی داریم و برای رفع آن نهایت تلاشمان را می کنیم تا با بازیکنان مدنظر به توفق دست یابیم.

اژدری‌زاده با اشاره به آغاز اردوی تیم فولاد، اظهار داشت: ما برای آماده‌سازی تیم یک اردوی 12 روزه تدارک دیدیم که از امروز در شهر زنجان آغاز خواهد شد. خوشبختانه کمپ در نظر گرفته شده برای تیم از امکانات متنوعی برخوردار است و با توجه به شرایط آب و هوایی و برنامه های کادر فنی، تا اندازه زیادی می تواند به بالارفتن آمادگی بازیکنان و هماهنگی آنان کمک کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه در خصوص خواسته‌های این باشگاه در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: من همیشه گفته ام که تیم فولاد خوزستان پتانسیل خوبی در فوتبال باشگاهی کشور دارد و از امکانات سخت‌افزاری و زیرساخت‌های حرفه‌ای خوبی برخوردار است. با توجه به این شرایط انتظار داریم در هفدهمین دوره از لیگ برتر نیز در بالای جدول قرار داشته باشیم، اما هر اتفاقی بیفتد ما در کنار یکدیگر به فعالیت ادامه خواهیم داد و از هم حمایت می‌کنیم.

علیرضا اژدری‌زاده همچنین با اشاره به موفقیت اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان در صعود به جام جهانی 2018، اظهار داشت: فوتبال ایران با این صعود تاریخی شایستگی هایش را بار دیگر به نمایش گذاشت و همه مردم را شاد کرد. اکنون این تیم به حمایت بیشتری نیاز دارد تا عبور از مرحله گروهی جام جهانی را تجربه کند و این کار تنها با حمایت همه جانبه از برنامه های تیم ملی ممکن خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
7
آقای اژدری! خسته نباشید. لطفا روند خوبی که شروع کردید ادامه بدید. ما هواداران قطعا دشمن تو نیستیم اگر خوب کارکنیدپشتیبان و اگرآگاهانه یا ناآگاهانه به روند ومسیرخوب فولاد که حاصل دسترنج اساتیدوپیشکسوتان وورزشکاران نامی ومظلوم استان رنج چشیده خوزستان هستش ،ضربه بزنید قطعا با بداخلاقی هواداران روبه رو خواهیدشد.
آقای اژدری! خوزستان درعین حال که سرشار از تمام پتانسیلهای اقتصادی گاز،نفت،کشاورزی ،فولاد،پتروشیمی... هستش ،سرشار از استعدادهای ورزشی والیبال وکشتی بسکتبال و مهدفوتبال ایران هستش و مردم خوزستان باتمام این انرژیها و وپتانسیلها مظلوم ترین مردمان این سرزمینند و درعین حال ساده دل وافتاده ترین ولی این به معنای آن نیست که چشمان مان چیزی رو نبیندو گوشهایمان کر میباشد. برعکس تمام مسائل ریز ودرشت استانمان ووطنمان وخاک اجدادیمان را ذره ذره رصدمیکنیم وکاملا میفهمیم کی قصدخدمت دارد وکی کمر به تبر زدن بسته . وبه همین خاطرست که فردی مانند دهکردی آنچنان محبوب است که باوجود آنکه از سکوتش درقبال فولادمحبوب ناراضی هستیم ولی دردل و قلب هواداران جای دارد.
آقای اژدری! صندلی مدیریت فولادهم میتواندشما را به منفورترین انسان ورزشی تاریخ ورزشی مهدفوتبال کشور تبدیل کند و هم میتواند شما رو یه محبوبترین چهره ورزشی . شما در مجموعه ای کار میکنید که از نظر مالی هیچ کمبود وکسری ندارد و واز نظر پتانسیل سرشار از استعداد پس خدا رو گواه بگیرید از سیاست گذشته دست بکشید و این روندی که شروع کردید با خلوص پاک و بدون فریب افکار عمومی به پیش ببرید چرا که حق این مردمان زجرچشیده و مظلوم هستش که تنهای دلخوشی زندگیشان که فوتبال وفولادهستش رو دیگر بدون حیله وسیاست هرساله مدعی قهرمانی ببینند .
دو سال گذشته ، دوسال سخت وزجرآور برای هواداران فولادمحبوب بوده وشما دیدید که چه بداخلاقیها و ناهنجاریهایی در ورزشگاه وفضای مجازی بوجود آورد . لطفا برای فولاد هزینه کنید واینقدر خساست به خرج ندهید .وقتی تیمهای خوش آب وهوا با استعدادبسیارضعیف اقتصادی و بدون آکادمی در حال ریخت وپاش آنچنانیند پس برای این هواداران مظلوم که حتی از هوای پاک محروند هزینه کنید وحتی بریز وبپاش کنیدچرا که حق این مردمان وهواداران هستش که دلخوشی زندگیشان رو در بهترین شکل ممکن ببینند تا لذت ببرند.
امیدوارم از گذشته درس عبرت گرفته باشیدو در اسرع وقت بهترین ستاره ها و بازیکنان رو با گشاده رویی و گشاده دستی به مهدفوتبال ایران بکشانید و فولاد مدعی اول قهرمانی امسال باشد. موفق باشید .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
1
5
دوتا بازیکن میخره 16 تا مصاحبه میکنه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
1
3
داور درجه 2 به نکات بسسسسسسیااااار مهمی اشاره کردن که هیچکس نمی دونست خوزستان اسپرت عزیز حیف سایت شماست که مصاحبه های بی محتوای این آقا رو منتشر کنه...
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
1
3
بابا فولاد ول معطله..امسال رفته پیرمرد خریده میخوادتولیگ برتر به جایی برسه،،،خدابخیرکنه امسال فولاد و اس خوزستان نیوفتن صلواتتتتت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
1
3
باید یه کم هم منصف باشیم بازیکنایی که پورموسوی میخواد رو بنده خدا داره تمام تلاششو میکنه که جذب کنه دیگه خیلی بی انصافیه که بخواهیم همیشه تقصیراتو گردن اژدری بندازیم اژدری که بازیکنارو نمیشناسه شک نکنید که تمام بازیکنا با درخواست سرمربی بوده اژدری چه خوب چه بد ولی خوب سنگری شده برا توجیه نتیجه نگرفتن مربیان پورموسوی شرایط خوبی داره اگه نتیجه نگرفت میگه اژدری اگه نتیجه گرفت میگه منم منم منم منم و این تقصیر ما هواداراست که دارن ذهنمون رو منحرف میکنن که فقط بگیم اژدری آدمین عزیزم بچاپ بیزحمت
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
تا الان بد نبودی .رحمت الله والدین
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
دفاع و حمله و یا وینگر خارجی بخر
اسی متعصب فولاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
0
سلام ،آقای اژدر ی زاده، لطفا کار خوب امسال را با بستن قرارداد بختیار رحمانی و یک دروازه بان خوب و یک مهاجم زبل کامل کنید ،کاری نکنید مثل قضیه طیبی و،،،بشه که دست دست کنید و بختیار بره به تیمهای رقیب ،و پشیمان بشید ،چون بختیار حیفه بخدا و واقعا یک فولادی تمام عیار ومتعصبه ،لطفا نگهش دارید ،
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
0
با این شرایط فولاد اوت میشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
خوزستان اسپرت آیا پیام صادقیان قصدپیوستن ب فولاد روداره لطفا جواب بدید؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها