به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد سرپرست فولاد از هواشناسی خوزستان

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از اداره کل هواشناسی خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری ایمنا، حسین ابن قاسم در رابطه با نیمه کاره ماندن تمرین امروز فولاد اظهار داشت: هوای اهواز واقعا افتضاح است، به طوریکه تا ۲۰ متر جلوتر از خودت را نمی‌توانی ببینی. همه مدارس و ادارات امروز تعطیل شده و ما هم نتوانستیم تمرین خود را برگزار کنیم. حتی استانداری نیز تعطیل است و نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

وی ادامه داد: بعد از گذشت دقایقی از تمرین هوا آنقدر بد شد که بازیکنان همه در رفتند و در آستانه بازی سپاهان وضعیت خوبی نداریم. امیدوارم که حداقل بازیکنان آسیب نبینند زیرا فرزند خودم امروز راهی بیمارستان شد.

سرپرست فولاد با انتقاد از هواشناسی خوزستان تصریح کرد: متاسفانه شرایط را درست پیش بینی نمی‌کنند وگرنه برنامه هایمان را از قبل می‌توانیم به طور دیگری پیاده کنیم. در همه جای کشور بارش باران داریم و ما اینجا بارش خاک داریم.

وی درباره احتمال لغو دیدار هفته بیستم با سپاهان گفت: اگر وضعیت همینطور باشد، احتمال لغو بازی وجود دارد. بازی تیم جوانان ما با جوانان سپاهان که قرار بود امروز برگزار شود، لغو شد و ممکن است که برای دیدار جمعه نیز این اتفاق رخ دهد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند حتی باید برای تغییر محل تمرین نیز فکری کنیم.

ابن قاسم در پایان گفت: از نظر فنی آمادگی بازی با سپاهان را داریم و هیچ بازیکنی هم مصدوم نیست. فقط مساریچ را به دلیل محرومیت در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
0
5
چرا یک قسمتی جایی برای لایک کردن نمیزارید که کسایی که
حوصله کامنت گذاشتن ندارن likeکنن خوبه؟؟
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
0
2
تو کشودا اروپایی وضعیت هوا رو از یک ماه قبل پیش بینی میکنن و هشدار میدن اینجا یک روز بعد پیش بینی میکنن به قول فردوسی پور چقدر ما خوبیم
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
0
3
اصلا مگه نمی گن پروازا کنسل می شن؟ سپاهان چطور می خواد بیاد اهواز؟ با چه پروازی؟ مگه نمی گن حفظ سلامتی بازیکنا از همه چیز مهمتره؟ پس چی شد؟ تو ایران فقط برگزاری و تموم کردن لیگ مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کیفیت که نداریم، تماشاگر که نداریم، اسپانسر که نداریم، مدیریت نداریم،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها