به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوعذار: مسئولان نفت مدت قراردادم را تغییر دادند

بوعذار: مسئولان نفت مدت قراردادم را تغییر دادند

خوزستان اسپورت- بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد مسئولان باشگاه نفت تهران بدون اطلاع او مدت قراردادش را تغییر داده بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عباس بوعذار با ابراز خرسندی از پیوستن به تیم استقلال خوزستان گفت: من چند پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم که استقلال خوزستان را انتخاب کنم. با مسئولان این باشگاه و همچنین عبدالله ویسی هم صحبت کردم. فکر می‌کنم سال آینده تیم خوبی داشته باشیم. ویسی دنبال بستن یک تیم باانگیزه و جوان است و مسئولان باشگاه هم قول داده‌اند که مشکلات مالی را برطرف کنند.

وی در واکنش به اینکه حضورش در استقلال خوزستان با اعتراض باشگاه نفت همراه شده است، اظهار داشت: من هیچ قراردادی با باشگاه نفت نداشتم و به‌عنوان بازیکن آزاد به استقلال خوزستان پیوستم. زمانی که با باشگاه نفت قرارداد امضا کردم، این قرارداد سه‌ساله بود، ولی برخی از مسئولان باشگاه نفت مدت قرارداد مرا به پنج سال افزایش داده بودند و من از این موضوع بی‌خبر بودم.

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: من این مشکل را فصل قبل با آقای شهریاری در میان گذاشتم و توضیحاتم را ارائه دادم و درنهایت او هم باور کرد که در قرارداد من تغییری ایجاد شده بود که خودم از آن خبر نداشتم. فصل گذشته هم قرارداد یک ساله امضا کردم و آن را به هیئت فوتبال استان تهران بردم. من به‌صورت قانونی از نفت جدا شدم و به استقلال خوزستان پیوستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
اثول چا علیمن نوب رجعت الهم کان فولاد یریدک خواهش خوزستان سپرت بچاب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها