به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حیدری: بوعذار با نفت تهران قرارداد ندارد

حیدری: بوعذار با نفت تهران قرارداد ندارد

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: بعد از صحبت‌های مسئولان نفت با مدیر برنامه‌های عباس بوعذار تماس گرفتم و او باز هم تاکید کرد این بازیکن با باشگاه نفت قرارداد ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، افشین حیدری در مورد صحبت‌های منصور عرفانیان مبنی بر اینکه بوعذار با نفت تهران قرارداد داشته و نمی‌توانسته با استقلال خوزستان قرارداد ببندد، گفت: این مسئله درست نیست و فکر می‌کنم نفتی‌ها اشتباه می‌کنند چرا که من بعد از صحبت‌های آنها بار دیگر با مدیربرنامه‌های این بازیکن تماس گرفتم و او اعلام کرد این بازیکن قراردادش با نفت تهران به اتمام رسیده و آزاد است.

وی افزود: اینطور که ما پرسیدیم او اعلام کرده که بازیکن آزاد است و مشکلی بابت پیوستن به استقلال خوزستان ندارد، نمی‌دانم این مسئله بر چه اساسی از سوی باشگاه نفت مطرح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در ادامه یادآور شد: کار پیوستن موسی کولیبالی به استقلال خوزستان قطعی شده همچنین قرار است یک مهاجم و هافبک خارجی هم جذب کنیم. این مهاجم با کولیبالی به ایران می‌آید. او در لیگ فرانسه بازی کرده است.

حیدری در رابطه با زمان شروع تمرینات استقلال خوزستان و دستیاران ویسی خاطرنشان کرد: تمرینات استقلال خوزستان 27 خرداد آغاز می‌شود که در روزهای اول از بازیکنان تست می‌گیرند بعد از گذشت چند روزی محل اردوی ما مشخص می‌شود و تیم کارش را در اردو دنبال خواهد کرد. این اردو در ایران برگزار خواهد شد. در مورد دستیاران هم قرار است خود ویسی لیستش را به باشگاه اعلام کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما هدفمان این است که تیم‌مان را با بازیکنان بومی ببندیم و بیشتر از این نفرات استفاده کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
6
تا دوهفته پیش مطمن بودم این تیم نابود میشه ولی واقعا اقای حیدری داره واسه تیم سنگ تموم میزاره ، معلومه مدیر باغیرتی هست
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
3
تشکر صمیمانه از آقای حیدری ،امیدوارم آقای حیدری به فکر فولاد هم باشد و فکری به حال مدیریت اسفبار فولاد کند.
محمود
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
1
دستش درد نکنه ولی این کار در حیطه اختیارات مدیر ورزش استان نیست. ایشون باید کلان فکر کند. پیگیر کار یک بازیکن بودن برای یک تیم بیشتر حرکت تبلیغاتی هست تا کاری
ابوجابر
|
Netherlands
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
با سلام خدمت زحمت کشان با غیرت خوزستان اسپورت سایت محبوب و مردمی خوزستان. لطف کنید طی مصاحبه ایی با اقای حیدری از او در مورد استقلال هفتاد ساله اهعواز بپرسید ایشون به ما قول دادن پیگیر مشکلات ما باشن اما متاسفانه بعد از انتخابات ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها