به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

علایی: اگر شرایط بهبود پیدا کند می‌مانم

علایی: اگر شرایط بهبود پیدا کند می‌مانم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با وجود اینکه یکسال دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارم تصمیم گرفتم به خاطر مشکلات متعدد باشگاه از تیم جدا شوم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، ابوالفضل علایی در مورد وضعیتش با باشگاه استقلال خوزستان، گفت:‌ یک فصل دیگر قرارداد دارم اما با توجه به وضعیتی که باشگاه در لیگ شانزدهم داشت تمایل به جدایی دارم. در چند روز اخیر از طرف عبدالله ویسی نه چیزی در مورد تمدید قرارداد و نه چیزی در مورد شروع تمرینات اعلام نشده است.

وی در مورد اینکه آیا از طرف باشگاه  با او تماسی گرفته شده است، عنوان کرد: خیر. هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

مدافع استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تصمیمش برای جدایی قطعی است، خاطرنشان کرد: به هر حال یکسال دیگر قرارداد دارم. اگر شرایط بهبود پیدا کند چه دلیل دارد نمانم. با باشگاه هیچ مشکلی ندارم و فقط مشکلم مالی بوده است.

علایی در مورد اینکه آیا امیدی به حل مشکلات دارد، اظهار داشت:  صحبت‌هایی انجام شده و حتی ویسی هم اعلام کرده باید قرارداد فصل قبل بازیکنان پرداخت شود. منتظر هستیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد.

وی در مورد اینکه آیا با تیم‌های دیگر مذاکره داشته است، گفت: با توجه به مشکلات مالی فصل قبل تصمیم را برای جدایی گرفتم اما با هیچ تیمی مذاکره نکردم. فعلا منتظر هستم ببینم تا شرایط استقلال خوزستان بهبود پیدا می‌کند یا نه.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها