به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

نیک‌نفس: امسال سال خوبی برای نفت آبادان است

نیک‌نفس: امسال سال خوبی برای نفت آبادان است

خوزستان اسپورت- هافبک نفت‌آبادان با بیان این‌که به موفقیت تیم در لیگ هفدهم خوشبین هستم، گفت: اگر بازیکنان با همدیگر به خوبی هماهنگ شوند، امسال می‌تواند سال بسیار خوبی برای نفت‌آبادان باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، زبیر نیک‌نفس درخصوص تمدید قرارداد با باشگاه نفت‌آبادان، اظهار کرد:‌ هفت سال است که در آبادان هستم و این شهر خانه خودم محسوب می‌شود و دل‌ کندن از این شهر و تیم برایم سخت بود. من می‌خواستم برای تیم آینده‌ام تصمیم منطقی بگیرم و بهترین انتخاب را برای پیشرفتم داشته باشم.

وی بیان کرد: پیش از این‌که با باشگاه برای تمدید قرارداد مذاکره کنم، هر تیمی که با من تماس می‌گرفت، می‌گفتم  که ابتدا باید با باشگاه نفت‌آبادان صحبت کنم. من پیشنهادهایی داشتم ولی در نهایت در نفت ماندگار شدم و به نظرم، هم از نظر احساسی و هم از نظر منطقی، بهترین انتخاب را داشتم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص وضعیت این تیم با توجه به آمدن کمالوند و مهره‌‌های خوبی که تاکنون جذب شده‌اند، عنوان کرد: نسبت به خریدهایی که داشته‌ایم و همچنین امکانات و برنامه‌ریزی‌ها، به نظرم وضعیت نفت با سال‌های قبل فرق می‌کند. ما برنامه‌ریزی بسیار خوبی داشته‌ایم و کارمان را تقریبا زودتر از دیگر تیم‌ها آغاز کرده‌ایم.

وی بیان کرد:‌ در دو، سه دهه اخیر شاید امسال جزو بهترین سال‌های نفت آبادان باشد. بازیکنانی که جذب شده‌اند فقط مهره و اسم نیستند؛ نفرات باتجربه و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، ضمن این‌که جوانان هم به خدمت گرفته‌ شده‌اند؛ همچنین ستون‌های اصلی تیم در فصل گذشته، به‌جز دو، سه نفر همگی حفظ شده‌اند.

نیک‌نفس گفت:‌ به نظر من اگر بازیکنان تیم با همدیگر به خوبی هماهنگ شوند، امسال می‌تواند سال بسیار خوبی برای نفت‌آبادان باشد. من به‌شخصه به موفقیت تیم در لیگ هفدهم خوشبین هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
2
البته اگه خادمی که جزو باند هوریه در تیم نباشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
امروز کادر فنی اعلام شد خادمی جزو مربیان نیست . اعتراض هواداران کار خودشو کرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها