به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

زبیدی: اگر پولم را بدهند در استقلال می‌مانم

زبیدی: اگر پولم را بدهند در استقلال می‌مانم

خوزستان اسپورت- مهاجم استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم گفت: عبدالله ویسی با من تماس گرفت و گفتم فقط تا یکشنبه برای دریافت مطالباتم منتظر می‌مانم و گرنه دیگر باز نمی‌گردم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی زبیدی در رابطه با اینکه افشین حیدری اعلام کرده بازیکنانی که قرارداد دارند اجازه جدایی ندارند و او باید به استقلال خوزستان بازگردد، گفت: مدیر برنامه‌ام فسخم را گرفته و در حال عزیمت به تهران هستم. نمی‌دانم چرا این حرف را مطرح کرده. 2 سال است پولی از استقلال خوزستان نگرفتم اما به طور کامل در خدمت این باشگاه بودم. دیگر نمی‌توانم بدون پول بازی کنم و شرمنده آنها هستم. حیدری در لیگ شانزدهم خیلی به ما کمک کرد ولی دیگر بدون پول نمی‌توانم کارم را ادامه دهم، حتی عبدالله ویسی هم با من تماس گرفت ولی به او هم گفتم شرایط ماندن نیست.

وی در مورد اینکه قانون فسخ یکطرفه در صورت دریافت کمتر از 50 درصد مطالبات از سال قبل تعلیق شده است، عنوان کرد: چطور می‌گویید تعلیق شده است، پس محمد شریفی و دانیال ماهینی چطور قرارداد بستند؟ حتماً این قانون وجود دارد که این کار را کرده‌اند.

مهاجم سابق استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: 2 سال بدون دریافت پول درست و حسابی بازی کردم، 12 میلیون تومان از جیب برای عمل پایم پرداخت کردم. قبل از اینکه به پارس جنوبی بپیوندم به باشگاه استقلال خوزستان رفتم اما کسی نبود. با بهمن روشنایی تماس می‌گیرم او جواب نمی‌دهد، تلفن جواد نعمتی‌نژاد هم خاموش است. من که نمی‌توانم منتظر بمانم تا تمام باشگاه‌ها تیم خود را ببندند. ما هم بازیکن هستیم و باید قرارداد ببندیم.

وی افزود: 30 درصد از مطالبات سالی که قهرمان شدیم به همراه 12 میلیون پول عملم باقی مانده. در لیگ شانزدهم هم فقط 30 درصد دریافتی داشتم. در این شرایط باید در جایی فوتبال بازی کنم که پول بگیرم.

زبیدی در مورد اینکه اگر در این شرایط باشگاه استقلال خوزستان این مسئله را پیگیری کند چه خواهد شد، گفت: من در خدمت استقلال خوزستان هستم اما این موضوع منوط به تسویه حساب با من است. اگر همین الان تمام پولم را پرداخت کنند در این تیم می‌مانم. وقتی ویسی با من تماس گرفت و گفت تا یکشنبه (فردا) منتظر بمان و اگر پولت را نگرفتی بعد برو، به او گفتم فقط تا یکشنبه منتظر می‌مانم و بعد از آن  صددرصد جدا خواهم شد، من که هنوز به طور صددرصد فسخ نکردم اما باید پولم را پرداخت کنند.

وی در مورد اینکه چطور با وجود این قول اعلام می‌کند قرار است برای انجام تمرینات به تهران برود، تصریح کرد: تمرینات پارس‌جم از امروز آغاز می‌شود و من برای اینکه عقب نمانم راهی تهران می‌شوم. سال قبل به دلیل مصدومیت نتوانستم تمرینات پیش‌فصل را انجام بدهم و اگر الان هم منتظر بمانم و بدون تمرین وارد مسابقات شوم، فوتبالی قوی‌ای نمی‌توانم ارائه کنم. اگر پولم را پرداخت کنند باز می‌گردم و گرنه نمی‌توانم در استقلال خوزستان بمانم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
4
1
زبیدی رو چرا تو لیست فولاد نذاشتن ؟
سرعت و تکنیک عالی داره.پورموسوی سریعا اقدام کن که بزرگ ترین اشتباه از دست دادن زبیدی است
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
1
2
حق داره ب قران مدیر ها پولشون میگیرن فقط بازیکن های فوتبال می مونن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها