به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

نیک‌نفس: دوست ندارم بازارگرمی کنم

نیک‌نفس: دوست ندارم بازارگرمی کنم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی است که اختلافش با این باشگاه در مورد مسائل مالی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، زبیر نیک‌نفس درباره روند مذاکراتش با باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: من تا به حال دو بار با صنعت نفت مذاکره کرده‌ام و اولویتم ماندن در این تیم است. حتی فراز کمالوند هم با من تماس گرفت که این موضوع برایم بسیار باارزش بود. ما درباره مسائل مالی تقریباً توافق کرده‌ایم، ولی در یکی دو مورد اختلاف‌هایی داریم که هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم.

«اختلافم با باشگاه در مورد مسائل مالی نیست»، وی با بیان این جمله ادامه داد: من از مسئولان باشگاه و آقای کمالوند وقت گرفتم تا پیشنهادهای دیگرم را هم بررسی کنم. دو پیشنهاد از شرق آسیا و یک کشور عربی دارم و چند تیم لیگ برتری هم به من پیشنهاد داده‌اند. البته دوست ندارم بازارگرمی کنم و تا چند روز آینده وضعیتم مشخص خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: من فصل قبل بازوبند کاپیتانی صنعت نفت را بر بازو بستم و دوست ندارم به‌سادگی از این تیم جدا شوم. در رده بزرگسالان تا به حال در هیچ تیمی جز صنعت نفت بازی نکردم و واقعاً دوست دارم اینجا بمانم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
1
2
زبیر جان اکثر حرفهات بازار گرمی بود از شرق و غرب آسیا پیشنهاد دارم و از چند تیم لیگ برتری و ...
برای مزاح این رو گفتم موفق باشی
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
1
2
من از سبک بازیش هیچ چیز خاصی ندیدم ، نمیدونم تو زمین چکار میکنه که همه قبولش دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
1
2
بعداز حسین وحکیم بهترین بازیکن نفت زبیر نیک نفس همیشه باتعصب بازی میکنه وانشالله که در نفت بمونه
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
2
پارسال هم این بازار گرمی هارو انجام داد گفت استقلال بهم پیشنهاد داده حالا امسال گفته چند تیم اسیایی فکر کنم سال بعد چلسی بهش پیشنهاد بده اقای نیک نفس بخدا این کارا درست نیست شما واسه تیم زحمت کشیدید ما همه قبول داریم زحماتتم فراموش نمیکنیم ولی این کارا درست نیست
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
1
داش کمال زرنگ تر از این حرفاس که بخواد تحت تاثیر این حرفا قرار بگیره . دوستان درسته خیلی از بازیکنان فصل قبل واقعا برای تیم زحمت کشیدن ولی نتیجه همه تلاش اونها کسب رتبه دوازدهم بود بنابر این اگه میخواهیم امسال تیم شخصیت واقعی بگیره و رتبه های بالا را کسب کنه متاسفانه باید از بازیکنان فصل قبل عبور کنیم و بازیکنان شایسته تر را جذب کنیم . هدف بزرگ ابزار بزرگ میخواد . اگه آرامش هواداران و بزرگی تیممونو میخواهیم باید افکارمون را تغییر بدیم و توقعاتمونو که استحقاقشو داریم هم بالا ببریم تا مدیریتها مارا بحساب بیارن و برای عشقمون صنعت بیشترین و درست ترین تلاش را انجام بدن .مگه صنعت نفت که قدمتی بسیار بیشتر از سپاهان - ذوب و تراکتور و .... دارد چه چیزش کمتر از این تیمهاس که باید همواره اینگونه ضعیف باشه ما دیگه به کمتر از کسب سهمیه راضی نخواهیم شد . این خواسته را اگه همواره در ورزشگاه و کانالهای مجازی فریاد کنیم موفق خواهیم شد . باید ما و تیممون را باور کنند و این باور را ما به آنمها دیکته خواهیم کرد .
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
من در مورد بازار گرمی با تمام دوستان موافق هستم _ اما باید قبول کرد زبیر بازیکن خوبیه ضمنا از بازیکنانی هست که سلسه مراتب را بخوبی طی کرده تا رسیده ب تیم اصلی نغت در عین جوانی با تجربه هم هست _ در جواب محمد 27که گفته تو بازی زبیر چیزی ندیده درسته چون این تیپ بازیکنان که هافبک دفاعی بازی میکنند ب اصطلاح میگن گارگر زبیر سال قبل خیلی میدوید خیلی زحمت کشید اصلا هم بازیش ب چشم نمیاد و چون دیده نشد موفق بود چون پستش اینجوریه که باید خودشو فدای دیگران کنه _ در ضمن دوستان اگر سال قبل 12شدیم مقصر این ها نبودن بلکه خرید بازیکن های خارجی بی کیفیت و مصدومیت جهانی _ ذلیکانی و نوروزی بود _ خدا رو شکر امسال با درایت مدیریت و سر مربی با تمام بازیکنان خوب سال قبل تمدید شده فقط حیف شد که با ذلیکانی نشد امیدوارم ب زودی با حکیم و جهانی هم تمدید بشه و همچنین مشکل پور و ریکانی هم جذب بشه
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
آقا سیاوش مرحبا کامل و جامع
زبیر درسته بازار گرمی میکنه ولی خوب در مقابل باشگاه هم کارش بلده زبیر به درد تیم میخوره
زبیر ایشالا درخشان تر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها