به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروزی فولاد خوزستان در دقیقه 93

تیم فولاد خوزستان با گل دقیقه 93 رضا بهمئی به مربع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور بازگشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور، بین تیم های فولاد خوزستان و فجرسپاسی شیراز مدافع عنوان قهرمانی مسابقات در ورزشگاه صنایع فولاد انجام شد.

این دیدار که به دلیل هوای آلوده اهواز از روز یکشنبه به امروز موکول شده بود، در نیمه اول بدون گل خاتمه پیدا کرد. بازی بسته فجرسپاسی باعث شد تا تیم فولاد خوزستان در این نیمه نتواند برنامه های تهاجمی خود را در میدان پیاده کند.

در نیمه دوم و برخلاف جریان مسابقه، این تیم فجرسپاسی بود که با تاکتیک همیشگی به گل رسید. یک پرتاب اوت بلند، هجوم چند بازیکن به محوطه جریمه حریف و زدن ضربه نهایی در شلوغی محوطه جریمه، راهکار اصلی فجرسپاسی برای گلزنی در لیگ برتر امید است و این بار جابر یوسفی بازیکن سابق فولاد خوزستان در دقیقه 66 موفق به گلزنی برای فجرسپاسی شد.

داریوش هرمزی سرمربی امیدهای فولاد که سه امتیاز را از دست رفته می دید، دست به چند جابجایی در تیمش زد و بازیکنانش را به تداوم حملات روی دروازه تیم مهمان فرا خواند.

مصطفی کیانی مدافع پیش تاخته فولاد خوزستان بازیکنی بود که قفل دروازه تیم به دفاع رفته فجرسپاسی را گشود. این بازیکن اهل ایذه در پی یک ضربه ایستگاهی از خط دفاعی تیمش جدا شد و با حضور به موقع در محوطه جریمه فجرسپاسی توپ را به تور دروازه این تیم دوخت.

این پایان کار نبود و فولاد خوزستان همانند دیدار با تراکتورسازی در دقیقه سوم وقت تلف شده توسط رضا بهمئی مهاجم باتکنیک اهوازی به یک گل حساس رسید. رضا بهمئی در پی پاس در عمق حامد ممبینی از قلب دفاع فجرسپاسی گریخت و با عبور توپ از بالای سر دروازه بان فجرسپاسی زمینه ساز پیروزی فولاد خوزستان و بازگشت این تیم به مربع مدعیان قهرمانی لیگ برتر امیدها شد.

فولاد خوزستان با این پیروزی به رده سوم جدول رفت تا در کنار سپاهان اصفهان، نفت اهواز و نفت آبادان یکی از چهار تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور باشد.

ترکیب فولاد خوزستان:
سیدبهنام موسوی، ساسان جعفری کیا، مصطفی کیانی، حمزه پورموسوی، فریدون زبیدانی، حامد ممبینی، سعید درفشی فر (58- مصطفی قنبری زاده)، محمود مطلق زاده، رضا بهمئی، بهمن جهان تیغ (79- علی مکوندی) و سجاد عبدوئی (79- سید اصلان حسینی).
مربیان: داریوش هرمزی و علی اسکندری
سرپرست: کورش حیدری

پیروزی فولاد خوزستان در دقیقه 93


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
2
بخاطر همینه که بازیکنای جونمون کفیت ندارن من بازی زیر ۱۳
سالهای رال اتلتیک نگهامی کردم ازبازیای لیگ برتر ماتاکتیکی تر بودن اخه اوت دستی تولیگی. که باید سرلوحش فقط یادگیری باشه امیدوارم که البته جونای فولادوتوهررده دیدم تکنیک داشتن یعنی چیز یادشون دادن بیان بالا برای ماافتخار کسب کنن بازیشون باید بین بقیه بازیکنا تفاوت زیادی ایجاد کنه منطور از کنترل توپ سانتر دریبل برنمون نشون بدن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها