به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

طالقانی: استقلال از استان خارج نمی‌شود

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: استقلال خوزستان از استان خارج نمی‌شود و تیم را در خوزستان حفظ می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد وضعیت استقلال خوزستان و شایعاتی که در مورد انتقال امتیاز این تیم به خارج از استان مطرح می‌شود، گفت: این مسئله صحت ندارد.این تیم در خوزستان می‌ماند و با حمایت استانداری و مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی فعالیت می‌کند.

وی در مورد اینکه مربیان و بازیکنان استقلال خوزستان در حال جدا شدن هستند، خاطرنشان کرد: ظاهرا به مسئولان ابلاغی داده شده که به بازیکنان و هیچکسی تسویه حساب ندهند تا تکلیف تیم مشخص شود.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در ادامه در مورد اینکه آیا قرار است شرکت یا کارخانه خاصی استقلال خوزستان را در اختیار بگیرد، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در حال مذاکره هستند و باید ببینند فردی که پیش می‌آید صلاحیت دارد  یا نه و سپس استانداری و مسئولان استان هم حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند. اینکه کدام شخص و کدام کارخانه پیش آمده را بی خبر هستم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه وضعیت تیم ملی امید به کجا انجامید، عنوان کرد: از این مسئله بی خبر هستم و از محمدرضا ساکت در این مورد سوال کنید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
هوادار
|
Germany
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
4
سایت محترم خوزستان اسپورت، ببخشید اینکه ایشان میفرمایند
"ظاهرا به مسئولان ابلاغی داده شده که به بازیکنان و هیچکسی تسویه حساب ندهند تا تکلیف تیم مشخص شود."
یعنی بازیکنانی که قرارداد آنها به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب میشوند هم برای جدایی از استقلال خوزستان نیاز به تسویه حساب خواهند داشت؟!
مدیر پایگاه سلام
نگرفتن تسویه حساب مانع پیوستن بازیکن آزاد به سایر تیمها نمی شود و بازیکنی که قراردادش تمام شده میتواند با سایر تیمها قرارداد منعقد کند.
احتمالا منظور آقای طالقانی بازیکنانی هستند که با باشگاه قرارداد دارند.
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
2
4
باسلام وقبولی طاعات وعبادات مردم عزیزاستانم خوزستان دراین ماه پرخیربرکت
سلامی دارم خدمت حاج کاظم طالقانی عزیز
صحبت حاج آقاطالقانی درموردحفظ سهمیه استقلال خوزستان دراستان خوزستان دل هرطرفداری روشادمیکنه چراکه ارزش ورزش وفوتبال استان خوزستان ازاینی که هست بیشتره فقط ای کاش حاج کاظم طالقانی یه روزهم وقت بذاره وازمظلومیت قدیمیترین تیم ایران یعنی استقلال اهوازبگه چراکه هیچ کس یادی ازاستقلال اهواز نمیکنه واین تیم به فراموشی کامل سپرده شده واین تیم روبه بحش خصوصی واگذارکردن اونهم بخش خصوصی که توان اداره استقلال بزرگ ایران یعنی استقلال اهوازنداره چراکه فوتبال شده جنگ شرکتهای بزرگ وابرقدرته وبخش خصوصی دراین میان شده سوزن انداختن درانبارکاهه که هرچه بگردی اثری ازاون پیدانمیکنی
ماهواداران استقلال اهوازازنماینده مردم خوزستان درفدراسیون فوتبال حاج کاظم طالقانی تقاضاداریم به پروژه رهاشده استقلال اهوازورودکنن واستقلال اهوازومردم خوزستان که عاشق استقلال بزرگ اهوازهستن رونجات بدن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
1
4
یعنی فولاد هم باید منتظر بمونه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
4
اگر آقای طالقانی هم توصیه نمیکردن، مدیرای استقلال صنعتی رضایتنامه نمیدادن به بازیکنایی که قرارداد دارن.
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
1
3
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت اقای طالقانی خواستم عرض کنم ای کاش فقط و فقط یکم به فکره قدیمیترین و محبوبترین تیمه استان خوزستان یعنی استقلاله ۷۰ ساله اهواز هم بودید این تیم هنوزم ثرطرفدارترین و محبوبترین تیمه خوزستانه خداوند جای حق نشسته است با تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کنید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
انتقال بشه خارج استان هم مهم نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها