به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

وضعیت لیست قراردادهای استقلال خوزستان

وضعیت لیست قراردادهای استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- وضعیت بازیکنان استقلال خوزستان برای فصل جدید لیگ برتر به‌زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از خداحافظی تیم استقلال خوزستان با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت کاروان این تیم به ایران، بازیکنان استقلال در پی روشن شدن وضعیت قراردادهایشان برای فصل جدید هستند.

در همین راستا، به استثنای مهدی مؤمنی که جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان قطعی شده، وضعیت سایر نفرات آزاد این تیم برای ماندن یا رفتن از استقلال خوزستان مشخص نشده است. ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان هم که با این باشگاه قرارداد دارند، در صدد جدایی هستند.

در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به فهرست بازیکنان آزاد و بازیکنان تحت قرارداد استقلال خوزستان:

بازیکنان آزاد:
محمد طیبی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، باقر هاشمی، آلویس نانگ، علی دغاغله، فرشاد سالاروند و موسی جنادله بازیکنانی هستند که پس از بازی با الهلال سعودی به پایان قراردادهایشان با استقلال خوزستان رسیدند. نام مهدی مؤمنی هم در این لیست قرار داشت که این بازیکن به پیکان تهران پیوست و باید دید وضعیت سایر نفرات به کجا خواهد انجامید. این نفرات برای پیوستن به سایر تیم‌ها نیازی به دریافت رضایت‌نامه از استقلال خوزستان ندارند.

بازیکنان تحت قرارداد:
وحید شیخ‌ویسی، گودرز داودی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، علی‌اصغر عاشوری، مصطفی ماهی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، فرشاد جانفزا، مهدی زبیدی، حسین بازیاری، مصطفی قنبری‌زاده، پیمان حشمتی، محمد شریفی، یونس دلفی، وحید نامداری، ابوالفضل محمدحسنی، برادران پورحمیدی و چند بازیکن جوان سهمیه رده‌های سنی نفراتی هستند که قراردادهایشان با استقلال خوزستان به پایان نرسیده است و برای رفتن به سایر تیم‌ها باید از باشگاه فعلی رضایت‌نامه دریافت کنند. ظاهراً برخی از این بازیکنان قصد شکایت به فدراسیون فوتبال به‌دلیل مسائل مالی دارند.

مطالب مرتبط:
وضعیت لیست قراردادهای نفت آبادن
وضعیت لیست قراردادهای فولاد خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
2
مثلا من نمی دونم آرش افشین چه دسته گلی به سر تیمای قبلیش زد که باهاش قرارداد نیم فصل می بندن؟ یه زمانی یه دوره خیلی کوتاهی یه کمی بازیش خوب بود، بنظرم در حد دسته پایین تر هم نیست چه برسه به لیگ برتر، یعنی مطمئن باشید اگه آمار و ارقام دقیق از بازی این اقا دربیاد سطح کیفی خیلی پایینی تو این چند سال داشته، از وقتی رفت سپاهان دیگه کلا تعطیل شد.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
2
حالا اس خوزستان که یکی یکی داره بازیکناش رو میده امسال میخواد از کجا جایگزین کنه ؟ با تدابیر جناب اژدری فولاد نوین هم نابود شده که به استقلال بازیکن بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها