به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

طیبی: امیدوارم پرسپولیس به فینال برسد

طیبی: امیدوارم پرسپولیس به فینال برسد

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم استقلال خوزستان می‌گوید می‌خواهم بهترین انتخاب را داشته باشم تا بتوانم به تیم ملی برسم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان که یکی از بهترین‌های این تیم در بازی‌های اخیر بوده، فکر می‌کند اگر مشکلات مالی گریبانگیر تیمش نمی‌شد می‌توانستند مثل پرسپولیس به مرحله بعدی صعود کنند. طیبی که معتقد است بازیکنان استقلال خوزستان در بازی با الهلال عربستان تمام توان خود را به کار گرفتند، درباره این بازی از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا که در قطر برگزار شد، صعود پرسپولیس به مرحله بعد، شکست سنگین استقلال، شرایطش برای جدایی و... صحبت می‌کند.

بازی خوبی مقابل الهلال عربستان انجام دادید اما در نهایت باز هم شکست خوردید؟
 بله، ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و چند موقعیت خوب به دست آوردیم که یکی از آنها گل شد. بعد از گل هم فرصت خوبی برای زدن گل‌های دیگر داشتیم که بدشانسی آوردیم. البته وقتی از الهلال جلو افتادیم کاملا مشخص بود که این تیم فشار می‌آورد تا گل خورده را جبران کند چون میزبان بود و با هزینه‌های زیادی که انجام داده روی قهرمانی آسیا تمرکز کرده. به هر حال ما روی 2 اشتباه 2 گل خوردیم و شکست خوردیم.

خیلی‌ها معتقدند بازی استقلال خوزستان و الهلال عربستان جنگ نابرابر بود.
 دقیقا همینطور بود. البته این را هم بگویم که ما در هر 2 بازی رفت و برگشت میهمان بودیم. در عمان که به اصطلاح میزبان محسوب می‌شدیم، الهلال هواداران زیادی داشت. در بازی برگشت در قطر هم همینطور. با این شرایط ما در هر 2 بازی میهمان بودیم. به خاطر همین هم کار سختی داشتیم. با این حال فکر می‌کنم استقلال خوزستان با شرایط و مشکلاتی که داشت خیلی خوب کار کرد و توانست فراتر از انتظار هم نتیجه بگیرد چون به هر حال ما برای اولین سال حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنیم و اکثر بازیکنان هم تجربه حضور در این رقابت‌ها را نداشتند. با وجود این از گروه‌مان صعود کردیم و مقابل الهلال که پرافتخارترین تیم آسیا به حساب می‌آید هم توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم. البته می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم اما شرایط خوب نبود چون ما قبل از این بازی مشکلات زیادی داشتیم و تمرین نکردیم که همین مساله روی تیم تاثیر گذاشت.

یعنی اگر مشکلات نبود، می‌توانستید از سد الهلال عربستان بگذرید؟
 شک نکنید که می‌توانستیم. ما در این مدت درگیری‌های ذهنی زیادی داشتیم که همین مساله باعث شد اکثر بچه‌ها نتوانند روی بازی با الهلال تمرکز کافی داشته باشند. البته همه بچه‌ها از تمام توان‌شان برای موفقیت تیم استفاده کردند اما به هر حال مشکلات مالی باعث شد تیم چند روز تمرین نداشته باشد و با آمادگی لازم به مسابقات نیاید. ما در این مدت وعده و وعیدهای زیادی شنیدیم که هیچ‌کدام محقق نشد. این اتفاقات باعث شد بچه‌ها روحیه خوبی نداشته باشند. هرچند باز هم آقاسید (پورموسوی) خیلی با تیم صحبت کرد و توانست تا حدود زیادی روحیه تیم را برگرداند اما به هر حال الهلال تیم خوبی بود و توانست ببرد و به دور بعد صعود کند.

باخت سنگین استقلال به العین امارات چقدر روی بازی تیم‌تان تاثیر گذاشت؟
 واقعا باخت استقلال باورنکردنی بود. فکر می‌کنم گرمای هوا هم خیلی روی استقلال تاثیر داشت اما به هر حال فاصله استقلال با العین امارات 5، 6 گل نبود. نمی‌گویم این باخت روی تیم ما تاثیر نداشت اما ما طبق برنامه‌ای که داشتیم مقابل الهلال عربستان به میدان رفتیم؛ انسجام در دفاع و حملات متعدد.

در هر صورت از بین 3 تیم ایرانی که به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند، فقط پرسپولیس موفق شد به دور بعد برود.
 برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به فینال برسد. این تیم شرایط خیلی خوبی دارد و با روحیه بالایش می‌تواند به مراحل بالاتر هم برسد. خوشحالم از اینکه پرسپولیس به دور یک چهارم رسیده چون لیاقت تیم‌های ایرانی بالاتر از این است که متاسفانه ما و استقلال این شانس را از دست دادیم که جزو 8 تیم برتر آسیا قرار بگیریم اما پرسپولیس با شرایط خوبی که دارد می‌تواند راهی فینال هم شود.

ظاهرا به خاطر مشکلات مالی که همچنان وجود دارد خیلی از بازیکنان قصد دارند جدا شوند؟
 بله، به هر حال همه ما یک فصل خیلی سخت را در استقلال خوزستان گذراندیم. ما این تیم را خیلی دوست داریم اما متاسفانه شرایطی به وجود آوردند که دیگر هیچ بازیکنی مایل به ماندن در تیم نیست.

شما هم ظاهرا پیشنهادات خوبی دارید؟
 خدا را شکر چند پیشنهاد خوب دارم که باید ببینم شرایطم چطور خواهد شد. می‌خواهم بهترین انتخاب را داشته باشم تا بتوانم به تیم ملی برسم و در جام جهانی حضور داشته باشم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
2
بیاین فولاد فولاد امسال خوب پول می ده
بالاخره تیم استانمونه تو استقلال پرسپولیس اینقدر بازیکن هست که ذخیره می شید همه سودای تیم ملی و جام جهانی رو دارن اما ایا کی روش میاد بطور ناگهانی شمارو ببره جام جهانی؟؟؟؟؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
3
طیبی جان از زحماتی که برا تیممون کشیدی نهایت تشکرو دارم انشالله هر تیمی بری به حقت برسی واقعا شما جزو بهترین مدافعان ایرانی ولی چون تو استقلال صنعتی بازی میکردی به حقت تو تیم ملی نرسیدی
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
1
2
درود بر فرزند خوزستان که برای تیم هموطن خود ارزوی موفقیت می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
3
خدایش بیا فولاد طیبی دوستداریم m6
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
1
0
به نظر من اگر میخواهی یه تیم ملی بروی باید تیمهای تهرانی را انتخاب کنی تا موفق باشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها