به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

تاج: پیگیر مشکلات استقلال خوزستان هستم

تاج: پیگیر مشکلات استقلال خوزستان هستم

خوزستان اسپورت- رییس فدراسیون فوتبال مشکلات استقلال خوزستان را قابل حل دانست و درباره تیم ملی جوانان نیز گفت: بازی‌های جام جهانی تجربه خوبی برای تیم ملی جوانان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در خصوص شکست تیم ملی جوانان در جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی جوانان ایران بعد از 16 سال موفق به حضور در این رقابت‌ها شده بود و برای رسیدن به این عرصه 4 سال تلاش مدام کرده بود. آقای پیروانی به بهترین نحو تیم را برای بازی‌ها آماده کرد.

وی افزود: من در جلسه‌ای با آقای پیروانی و مسوولان کادر فنی در رابطه با مشکلات تیم ملی صحبت کرده‌ام اما این مسئله که گروهی دلواپس با ادبیات بسیار تند تمام تقصیرات را گردن سرمربی تیم می‌اندازند اصلا انصاف نیست. تیم جوانان ما تجربه جهانی نداشت اما با این وجود توانست گل به ثمر برساند و این مسئله کمی نیست اما همه هجمه ها به سوی مربی تیم است و مورد هجوم منتقدان قرار گرفته است.

تاج در رابطه با باشگاه استقلال خوزستان و مشکلات فراوان این باشگاه خاطر نشان کرد: استقلال خوزستان دچار مشکلات عدیده ساختاری شده و ما همه در تلاشیم تا این تیم را در لیگ حفظ کنیم. من شب گذشته جلسه ای با مدیر عامل و مسوولان این باشگاه داشتم و در رابطه با مشکلات این باشگاه تبادل نظر کردیم تا تصمیم جدی در این خصوص بگیریم. اگر شرکت گروه ملی توانایی تیمداری را ندارد باید با انتقال و فروش این تیم موافقت کند.

وی در پایان تصریح کرد: استقلال خوزستان، نفت، پرسپولیس و بسیاری از تیم‌های لیگ برتری دچار مشکلات مالی و بدهی سنگین به بازیکنان و کادر فنی هستند که باید این مشکلات رفع شود تا تیم‌های خوش آتیه‌ای که توانایی شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را دارند خطر انحلال را پشت سر بگذارند تا بازیکنان با روحیه و انگیزه وارد زمین مسابقه شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
3
4
(جوک سال
تاج : پیگیر مشکلات اس خوزستان هستم)
شما که فقط تیم های تهرانی و اصفهانی رو ب عنوان تیم قبول دارید ، و گرنه این بی پولی چرا نباید سراغ بقیه تیم ها بیاد؟؟؟؟؟؟
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
3
جالبه گفته پرسپولیسم مشکل مالی داره اخر لامصب پرسپولیس کل بازیکنای خوب لیگ خریده اونم با مبالغ بالای یک میلیارد چه می خای به مشکل مالی برنخوره قیمت طارمی به اندازه کل فولاده مردم رو چی فرض کردین اقای تاج!!!!!
یه اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
3
خداییش تاج مدیر خوبیه و نسبت به کفاشیان یه سرو گردن بالاتره. بماند که تنها چیزی که از ما به ارث برده لهجشه . در مورد تیم های تهرانی هم بگم که تا وقتی این صداوسیما و برنامه 90 و روزنامه های ورزشی و مطبوعات و .. هستند هیچ وقت کم رنگ نمیشن و همیشه در صحنه هستند متاسفانه .استقلال که دیروز حذف شد.ایشالا امروزم پرسپولیس حذف میشه ولی دوست دارم اس خوزستان بیاد بالا چون تیم بی حاشیه و مظلومیه از طرفی اگه بیاد بالا بد جور میخوره تو برجک این تهرونی ها.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها