به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

احتمال رویارویی استقلال خوزستان با سرخابی‌ها

احتمال رویارویی استقلال خوزستان با سرخابی‌ها

خوزستان اسپورت- در صورت صعود تیم استقلال خوزستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان، حریف این تیم از طریق قرعه مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدارهای دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد تا چهره هشت تیم صعودکننده به دور بعدی مشخص شود.

دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی در شرایطی برگزار شدند که ترتیب رویارویی تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی از قبل اعلام شده بود، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

هشت تیم صعودکننده به مرحله بعدی به دو گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند که چهار تیم در منطقه غرب و چهار تیم در منطقه شرق قرار می‌گیرند تا با انجام قرعه‌کشی حریفان تیم‌های حاضر در این مرحله مشخص شود.

تیم‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران به‌عنوان نمایندگان ایران شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را دارند و در صورتی که به این مرحله راه پیدا کنند، احتمال رویارویی این تیم‌ها با همدیگر وجود دارد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه 16 خردادماه انجام خواهد شد و دیدارهای این مرحله اواخر تابستان امسال برگزار می‌شود و تیم‌های صعودکننده می‌توانند از بازیکنان جدیدی که در فصل نقل‌وانتقالات به‌خدمت می‌گیرند، استفاده کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
1
6
شاید اس تهران صعود کنه ولی اس خوزستان و پرسپولیس کار سختی دارند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها