به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

فولاد اکسین مشتری احتمالی استقلال خوزستان

فولاد اکسین مشتری احتمالی استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- احتمال واگذاری امتیاز باشگاه استقلال خوزستان به شرکت فولاد اکسین خوزستان وجود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، وقتی بحث واگذاری امتیاز باشگاه استقلال خوزستان رسانه‌ای شد، ذهن‌ها به سمت سازمان منطقه آزاد اروند رفت، سازمانی که لوگوی آن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روی البسه بازیکنان استقلال خوزستان درج شده است.

مدیرعامل این سازمان اما در مصاحبه‌ای تأکید داشت که برنامه‌ای برای تیمداری و خریداری امتیاز باشگاه استقلال خوزستان ندارند و فقط به‌عنوان اسپانسر پیراهن آبی‌پوشان در مسابقات باشگاهی آسیا با استقلالی‌ها قرارداد بسته‌اند.

در عین حال، از باشگاه استقلال خوزستان خبر می‌رسد مشتری احتمالی امتیاز این باشگاه که بحث آن رسانه‌ای شده، شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده و قرار است پس از بازگشت کاروان استقلالی‌ها از کشور قطر، در خصوص این نقل‌وانتقال تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان، اولین تولیدکننده‌ی ورقهای عریض فولادی و عملیات حرارتی شده در خاورمیانه، طی سال‌های اخیر کمک‌های مالی به باشگاه استقلال خوزستان داشته است. آخرین نمونه از این کمک‌ها به چند ماه قبل برمی‌گردد که شرکت مذکور به درخواست استاندار خوزستان مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به استقلال کمک کرد و بخشی از مبالغ قراردادهای آبی‌پوشان پرداخت شد.

جالب اینکه شرکت گروه ملی صنعتی که طی سال‌های اخیر اسپانسر باشگاه استقلال خوزستان بوده است، جزو سهامداران شرکت فولاد اکسین خوزستان محسوب می‌شود و نزدیک به 40 درصد سهام فولاد اکسین متعلق به گروه ملی است، اما این دو شرکت صنعتی در زمان حاضر از نظر شرایط مالی تفاوت زیادی دارند.

چنانچه پرونده انتقال امتیاز باشگاه استقلال خوزستان از شرکت گروه ملی به شرکت فولاد اکسین خوزستان قطعیت پیدا کند، این باشگاه خوزستانی کماکان با نام استقلال خوزستان در اهواز به فعالیت ادامه خواهد داد، اما شرایط مالی باشگاه نسبت به لیگ شانزدهم تغییر اساسی پیدا می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مسعودنژاد
|
United States of America
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
5
سلام
کاش گزارشی از روند آماده سازی ورزشگاه فولاد تهیه می کردید . آیا برای فصل آینده آماده می شود ؟ چند درصد پیشرفت کار داشته ؟
مدیر پایگاه سلام
پیش از این چندبار تاریخ هایی برای افتتاح ورزشگاه اعلام شده بود که هیچکدام به سرانجام نرسید.
روند تکمیل ساخت ورزشگاه به شکلی است که برای شروع لیگ هفدهم آماده بهره برداری نمی شود، اما احتمال دارد که در طول لیگ هفدهم کار ساخت آن به پایان برسد.

 
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
1
1
هر روز به سراغ یه کارخونه و شرکت رفتن درست نیست ضمنا اسپانسر اس خ که منطقه ازاد بوده و گفته تا پایان بازی ها در خدمت اس خ هست وضمنا به این شایعاتی که منبعش خود باشگاه اس خ هست گوش نکنید چون می خان بازیکنا رو برای ی فصل دیگه سر بدونن
آبی خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
1
0
حرکت غیر اخلاقی مدیران باشگاه دولتی فولاد قبل از بازی استقلال خوزستان در مقابل الهلال عربستان مبنی بر عقد قرار داد با سرمربی استقلال کار صحیحی نبود چرا که با این کارشان روحیه بازیکنان استقلال خوزستان را تضعیف کردند . فولادی ها عامدانه بدنبال حذف استقلال در بازیهای آسیایی بودند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها