به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

جبیره: یک‌سال دیگر با صنعت‌نفت قرارداد دارم

جبیره: یک‌سال دیگر با صنعت‌نفت قرارداد دارم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، رضا جبیره در خصوص اینکه وضعیتش برای فصل آینده چگونه است، گفت: یک فصل دیگر با صنعت نفت قرارداد دارم و طبیعتا در این تیم می‌مانم. در این مدت هم باشگاه با من تماسی نداشته و فکر نمی‌کنم نیازی به تماس گرفتن وجود داشته باشد.

وی درباره حضور فراز کمالوند در صنعت نفت تأکید کرد: در اردوی تیم جوانان بودم که این اتفاق افتاد. فصل گذشته چیزهای زیادی از فیروز کریمی یاد گرفتم و امیدوارم در فصل آینده هم نکات جدیدی از فراز کمالوند یاد بگیرم.

بازیکن صنعت نفت که از اردوی تیم جوانان خط خورد در این خصوص تأکید کرد: همه دیدند که من در فصل گذشته چه عملکردی داشتم. فکر می‌کردم با تیم جوانان به جام جهانی خواهم رفت، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. به نظر خودم حقم بود که به جام جهانی بروم، ولی چنین اتفاقی نیفتاد.

جبیره در پاسخ به این سؤال که آیا از امیرحسین پیروانی ناراحت است یا خیر، گفت: اگر از پیروانی ناراحت باشم چه چیزی تغییر می‌کند؟ این اتفاق برای من رخ داده و دیگر دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
1
چرا با بازیکنانی مثل حسین بغلانی _سالاری _ شادکام _ نصاری _ زبیر _ ذلیکانی _ جبیره ووووو مذاکره نمیشه. آیا بازیکن بهتر از اینها میخاستید ؟؟؟ لطفا اسکلت بومی و کارامد تیم رو بهم نزنید
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
جناب سیاوش با همین بازیکنانی که اسم بردی بزور توی لیگ موندیم . همین شادکام غیر از چند هفته اول لیگ دیگه تا پایان فصل گل نزد خب این به چه درد تیم میخوره . خیلی از اینها هنوز در حد لیگ یک هستن . ما باید با بازیکنان بزرگتر قرارداد ببندیم و اینکارو کمالوند خواهد کرد هرچند که قبول دارم یکی دوتا از اینها مثل بغلانی واقعا خوبن .
بی طرف
|
Canada
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
اقای بهروز گمونم شما بازی های دفاعی نفت رو ندیدی
زمانی که با 5 دفاع بازی می کرد
چرا هیچکس نمی گه اینا رو
بیاد نمیارم تیمی دفاعی بازی کنه و تعداد گلش زیاد باشه میدونید زشت ترین دوران بازی های نفت بود
فقط چون امتیاز های حساس رو کسب کرد تونست بمونیم
امیدوارم امسالو هجومی اغاز کنیم
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
آقای بهروز سال قبل چند تا توپ سالم دادن ب شادکام برونو فقط دریبل میزد حکیم.هم میومد تو خط حمله. در ضمن اگر شادکام کم گل زد اما دوندگیش بی نظیر بود _ حکیم هم و ذبیر و بغلانی هم احتیاج ب تعریف نداره ._سال قبل مشکل ما تو خرید بازیکن خارجی بود و خط حمله _ اگر سه تا بازیکن خوب ب تیم اضافه میشد تیم تو رده هشتم ب بعد بود _ اگر قراره بازیکن بخریم چ بهتر بپمی باشه مثل مشکل پور یا ریکانی و کنعانی زاده ن بریم.از تبریز بیاریم _ همیشه باید نیمی از تیم بومی باشه مثلا اصفهان تو این دو دهه فقط بازیکن خریده و تو همین مدت شما نمیتونی 5بازیکن اصفهان ی نام ببری چون فقط خریده و در اصل فوتبال نداره _ پس ما اگر قراره که باشیم باید اول بازیکن بومی بعد بریم بخریم اونم خوبش ن بنجل
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
آقا سیاوش مثل همیشه درست و منطقی آفرین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها