به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
مربی پرتغالی سابقه شکست فرگوسن را دارد

شریف: شاید دیگر بازیکن خارجی نگیریم

شریف: شاید دیگر بازیکن خارجی نگیریم

خوزستان اسپورت- عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: 50 درصد بودجه فصل گذشته باشگاه صرف 5 بازیکن شده که 2 نفر از آنها بازیکن خارجی بودند. با مربی جدید هم شرط کردیم که حتی‌الامکان از بازیکن خارجی استفاده نکند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، پائولو سرجیو گزینه پرتغالی مربیگری تیم فوتبال خوزستان پیش‌نویس قراردادش با این باشگاه را امضا کرده و طی امروز و فردا از امکانات باشگاه فولاد نیز بازدید خواهد کرد.

محمدرضا شریف عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد با اعلام این خبر به فارس گفت: ما برای مذاکراتمان شروطی داشتیم که یک مربی روز دنیا را به فولاد بیاوریم که اگر این مربی از اروپا می‌آمد حتماً باید سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های بزرگ را داشته باشد. از سوی دیگر ما صحبت کردیم که وی مسئولیت کل تیم‌های فولاد و پایه‌ها را بر عهده داشته باشد و به همین علت طی هفته‌های اخیر مربیانی از کشورهای برزیل، کرواسی، صربستان، پرتغال و حتی بوسنی را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در این ارتباط پای دلال و واسطه ایرانی به وسط نیامده و به همین علت این مربی با رقمی خوب جذب باشگاه فولاد خوزستان خواهد شد. قرار است وی از امکانات باشگاه فولاد بازدید کند و پس از این موضوع قرارداد نهایی امضا شود. پیش‌نویس قرارداد با این مربی امضا شده و نهایی شدن آن به نظر مدیرعامل باشگاه بستگی دارد.

عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد با اشاره به رزومه این مربی،‌ گفت: وی سرمربی اسپورتینگ لیسبون پرتغال بوده و با یکی از تیم‌ها موفق شده در لیگ قهرمانان اروپا منچستر یونایتد را با فرگوسن شکست بدهد از طرفی شاید جالب باشد که پایین‌ترین سطح دستمزد مربیان خارجی را در ایران برای وی در نظر گرفتیم و این مسأله هم به خاطر همان بحث نبودن واسطه در همکاری بین طرفین است.

وی تأکید کرد: طی مذاکراتی که در هفته‌های گذشته با این مربی داشتیم وی در مورد فوتبال ایران و فوتبال استان خوزستان تحقیقات لازم را انجام داد و ما هم از او خواستیم در صورتی که قرارداد نهایی شد دوره‌های آموزشی را برای مربیان استان برگزار کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد، تأکید کرد: 70 روز تا مسابقات لیگ برتر باقی مانده و قطعاً با دستیاران ایرانی که برای وی در نظر می‌گیریم راه و روش آشنایی با بازیکنان ایران را در اختیار این مربی پرتغالی خواهیم گذاشت. البته شرط کرده‌ایم حتی‌الامکان از بازیکنان خارجی استفاده نشود چون سال گذشته از این موضوع ضربه خوردیم. پارسال تیم بزرگسالان ما برخلاف تیم‌های پایه اصلاً عملکرد خوبی نداشت و خیلی عجیب است که 50 درصد بودجه باشگاه سال گذشته به 5 نفر در تیم اختصاص پیدا کرد که دو نفر از آنها خارجی بودند. از طرف دیگر 25 درصد دیگر بودجه باشگاه صرف هزینه با 10 بازیکن شامل قراردادهای 500  تا 700 میلیونی شد و 25 درصد دیگر برای 20 بازیکن دیگر تیم با رقم‌های پایین. خودتان محاسبه کنید و ببینید چه اتفاقی رخ داده است! البته ما این مسائل را بررسی کرده‌ایم و به زودی در مورد آن افشاگری خواهیم کرد. جالب است تعدادی از این بازیکنان حتی فرصت عرض اندام در تیم را هم پیدا نکردند البته این ایراد از مدیریت خود من بود و صادقانه این را می‌گوییم اما نقش افرادی که در این وسط باعث انتقال چنین بازیکنانی شدند کتمان نمی‌کنیم و مستندات آنها را در اختیار کمیته انضباطی و کمیته اخلاق قرار می‌دهیم. متاسفانه در پشت پرده اتفاقاتی رخ داده که اگر کمی سعه صدر داشته باشید به زودی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد تا مردم استان خوزستان بدانند چه اتفاقاتی فصل قبل رخ داد. ما پیش از این قول داده بودیم که هواداران را در جریان اتفاقات قرار بدهیم و به زودی این کار را خواهیم کرد.

شریف در خصوص اینکه بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی در نیم‌فصل جذب فولاد شدند و آیا این نفرات در ادامه با این باشگاه همکاری می‌کنند یا خیر، گفت: من تخصص فنی ندارم و در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم اما ما از افراد متخصص در کمیته فنی استفاده خواهیم کرد و در این مدت هم نظرات این عزیزان را جویا شدیم و قطعاً در آینده از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد. در این بین عده‌ای هم که از فضای باشگاه سوءاستفاده کردند قطعاً با برخوردهای قانونی مواجه خواهند شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
amin
|
Spain
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
14
رزومه ای که در سایتهای خارجی خوندم از مربی جدید مربی موفقی نبوده. بردن یک بازی مقابل منچستر دلیل نیست که مربی در ایران موفق بشه. یه کم سواد فوتبالیتون بالاتر ببرید این چه توجیهی هست که شما میگید
ناشناس
|
Spain
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
11
آقای شریف از تیم امسال چه خبر یارگیری جذب بازیکن بستن تیم قوی سیاست گذاری باشگاه واس مقام قهرمانی یا سهمیه خبری هست یا نیست؟ باز جنگ زرگری راه انداختین با سعداوی حواس ملت رو پرت کنین که سوال نکنن امسال برنامه تیم چیه چرا بازیکن جذب نشده؟
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
12
شاید نه حتما باید بندازنت بیرون از فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
13
یکی از اون یکی بدتره فوتبالی نیستید چرا خودتون به فولاد چسبوندین
m6
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
11
اینکه با دلالی مبارزه میکنی خوبه اما مهاجم خارجی برای ب ثمر رسیدن زحمات که بابت آن پول خرج میشود لازم است.شما ب ارقام اشاره کردید اما باید بدانید این همه پول برای این است که توپ آخر وارد وآرد دروازه شود و این اهمیت دارد.هزینه لازم برای مهاجم خارجی را فراهم کنید
رسولی
|
Spain
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
12
با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شه آقای شریف طوری از مربی تعریف می کنید فکر کردم درباره کارلوس کی روش حرف می زنید. کارنامه ایشون چنگی به دل نمی زنه. پارسال اخراج از امارات پریسال بدون تیم و خانه نشین و سه سال قبل اخراج از پرتغال قبلش اخراج از قبرس واقعا درباره کدوم مربی حرف می زنید؟ اسپورتینگ لیشبون سال 2010 مربی گری کرده شما به استناد سال 2010 انتخاب کردید؟ جناب شریف شما که الحمدلله باید زبان انگلیسی تون خوب باشه یک سرچ کوچولو انجام بدید لطفا متوجه عرایض بنده می شید
فوادی
|
United States of America
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
5
2
پس نتیجه می گیریم این سه تا بازیکنی که میگین بالاتر از همه گرفتن (شریفات، کرمی، بوحمدان) امسال دیگه جایی در تیم فولاد ندارن و به جای اونها قراره از بازیکنای فولادنوین استفاده بشه!
پاسخ ها
سجاد
| Spain |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
با حضور اژدری و شریف مطمئن باش هیچ بازیکن خوبی تو فولاد نمیمونه امسال سال بدبختیه
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
10
کلا این بابا،آروم آروم خودش رو چنان چسبوند به فولاد که یکی حرفاش رو بخونه فکرمیکنه مالک فولادهستش!!! نظراتش هم که یک ازیک بدتر و بچه گانه تر . 1-نمیدونه با کدوم تیم منچستر رو شکست داد. 2-بازیکن خارجی نمیگیریم؟؟ وقتی به قول خودتون مربی خارجی باکیفیت گرفتیدکه ازداخلیهای بی کیفیت ارزونتره پس چرا بازیکن نگیریم این مساله میتونه برای بازیکن خارجی هم صدق کنه. 3- مخارج هنگفت چندبازیکن گفتید!!! یادتون باشه همون چندبازیکن که هزینه 50درصد باشگاه صرفشون شد اگر نبودند تیم رو باید الان تو لیگ دسته یک میبستید نه لیگ برتر 4- افشاگری؟؟؟ ودستهای پشت پرده؟؟ جنابعالی داری حقوق چندمیلیونی میگیری که به اتفاقات باشگاه فقط نگاه کنی؟ چرا همون زمان اقدام نکردی؟ کلا حرفای شما پرازتناقضه که تمام این تناقضات رو روهمدیگه بگذاریم شما رو مرموز نشون میده.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
8
آقای شریف جذب بازیکن در اختیار مدیر عامل منصوب شما بود،هواداران بارها به مدیریت اژدری اعتراض کردند اما گوش شنوایی در هیات مدیره فولاد نیست،اژدری توانایی مدیریت یک تیم محلی را ندارد ،برای موفقیت فولاد ابتدا یک مدیر واقعی استخدام کنید ،جذب بازیکن خارجی باکیفیت جز الزامات هر باشگاه حرفه ای است ،لطف کنید اسامی کمیته فنی را به اطلاع هواداران برسانید
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
6
چرا باید دنبال مربی برید که پاییین ترین سطح دستمزد رو بگیره ؟؟ مگه ما از سپاهان چی کم داریم
؟ نکنه امسال بازهم ساسان رو میخواید بزارید نوک ؟ مربی خارجی از کجا بازیکن های ایرانی رو میشناسه ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
7
امسال سال آخر فولاد تولیگ برتره ما هرچی سرچ میکنیم میخوایم سابقه ی این شاهزاده مربی و ببینیم هیچی دربارش ننوشتن بخدا مربی ایرانی صد شرف به این داشت معلومه همچین مربی باقیمت پایین اومده فولاد لطف کنید هم شما آقای شریف وهم اژدری و باقی دوستان از فولاد برید شمارو چه به فولاد وفوتبال
همشهری
|
Spain
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
7
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت آقای شریف چند مورد در صحبتهایتان به چشمم خورد بعرضتان می رسانم.
اولا شما می گید من تخصص فنی ندارم و درباره بختیار رحمانی اظهارنظر نمی‌کنم. ماهم قبول داریم شما فنی وفوتبالی نیستید اما چرا شما عضو کمیته فنی باشگاه هستید؟!!!
دوما با تایید نظر اقای فولاد شهر اهواز بنظر بنده هم اگر بازیکن خارجی درجه یک ارزانتر از بازیکنان ایرانی باشد بهتر است همانها را جذب کنید ما اصراری به بومی گرایی نداریم.
سوما امروز چند مصاحبه از شما دیدم مرتب تکرار کردید سرمربی بدون دلال اوردیم کسی واسطه نبوده! من در خبرگزاری یا سایتی ندیدم نوشته باشد مربی را با دلالی اورده اید پس چرا اینهمه اصرار دارید بدون دلال آمده آیا خبری بوده؟!
چهارما در چند خبرگزاری خواندم کارنامه مربی جدید کارنامه قابل دفاعی نیست آیا خبرگزاریهای کشوری دروغ گفته اند یا شما دارید حقیقت رو پنهان می کنید؟
و مهمترین حرفتون که گفتید (پیش‌نویس قرارداد با این مربی امضا شده و نهایی شدن آن به نظر مدیرعامل باشگاه بستگی دارد.) آیا واقعا اقای اژدری تصمیم گیرندست برا آوردن این مربی؟
امین
|
Spain
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
4
ای خدا گفتم سرمربی معرفی شد حاشیه تمام میشه همه بفکر تیم میفتن اما انگار برعکس تازه رفتن سراغ حاشیه سازی
علي نعامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
5
تا وقتي مديريت و هيت مديره تغيير نكنه تيّم تيّم نميشه وسلام هوادار هم كه انگار جادو شدن اول اسكو رو هو كردن بعد نعيم حالا هم نوبت اينه
در عجبم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
5
چیزی که از حرفاشون می شه فهمید فولاد فقط بفکر کم خرج کردن همین تنها امیدمون برای سال بعد باید این باشه که سقوط نکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
4
افشاگری جالبه دهکردی ، سعداوی رفتند حتما شما آدم های خیلی سالم تری دارید نمی دونم این مدیران چی فکر کردند ما جنوبی ها شاید زبانمون برای اعتراض بلند نیست ولی لااقل خوب واز بد خوب می تونیم تشخیص بدیم.متاسفانه فولاد حال و روز خوبی نداره یعنی همان بساط همیشگی
مهندس بیات
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
3
مربی معمولی و ارزون قیمتیه و فقط 120 هزار دلار یعنی 450 میلیون تومان قیمتشه یعنی فقط 100 میلیون از سعداوی قیمتش بیشتره.
http://www.afkarnews.ir/fa/tiny/news-622166
پاسخ ها
رضا
| Spain |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
آقای مهندس بیات شاید منظور شما از 120 هزار دلار پولیه که به خودش میدن پس بقیه ش چی میشه؟ سایت برنامه نود نوشته بود حدود 250 هزار دلار قراردادشه؟
جعفر حمیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
3
ما طبق اخرین خبرا که شنیدیم این مربی 11بازی اخر خودش را بدون برد سپری کرد وا 2بازی اخرش را با نتایج 8بر0 و6بر0 شکست خورده نمی دانم این مربی چه کمکی به فولاد کنه واقای شریف منظور از نگرفتن بازیکن خارجی چیه با این حرفش دل هوادرا روشن کرد یعنی توق تیمی خوبی نداشته باشین یه تیم بسیار معمولی رد حد موندن تو لیگ فقط میبندن
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
3
رزومه این مربی رو در سایت ها دیدم فوق افتضاح هست
jafar
|
Switzerland
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
7
احتمالا دلیل نبستن قرارداد با گل محمدی و یا فرکی این بوده که این مربیان درخواست بازیکنان تاثیر گذار را می کردند جهت بستن تیمی در حد قهرمانی و حاضر نبودند به ما خوزستانی ها خیانت کنند و یا با آبروی خود بازی کنند در صورتیکه با یک مربی متوسط خارجی و با قراردادی یکساله که حق جذب بازیکن خارجی جهت پوشش ضعف های تیم را هم ندارد و مجبور است با همین تیم رده دهم کنار بیاد انتظاری جز رده های پایین جدول و یا سقوط نمی توان داشت و آخر فصل هم او را بخیر و مسؤلان فولاد را بسلامت . از روزی که سپاهان شد فولاد سپاهان فولاد خوزستان شد طفیلی .
علی دیلمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
5
اگه مدیریت از این شاهکارا نکنه سرخابیهای تهران چطور میتونن تو چند سال اخیر تو اهواز تحقیرمون کنن..اژدری و امثالش از اون بالا بالاها از مدیران سرخابی دستور میگیرن وظیفش اینه که فولاد رو نابود کنه تا حریفی برای سرخابیهای تهران نمونه... تیمای تهرانی فقط بلدن دست رنج بقیه باشگاهارو با کثیف کاری گلچین کنن ببرن تیماشون..بهتره از واژه موش ازمایشگاهی برای تیم فولاد استفاده کنیم... متاسفم برای مسئولانی که میتونن فولادو نجات بدن و این کارو نمیکنن لعنت به تاج رییس فدراسیون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
4
درود به شرفت آقای علی دیلمی واقعا گفتی تیمای خوزستانی شدن زنگ استراحت وتفریح تهرانیا حتما یادته زمانیکه میومدن اهواز خدا خدا میکردن فقط یه مساوی بگیرن باترس ولرز وارد زمین میشدن آقایون مسوول استان سکوت و به حرف زدن ترجیح دادن پس حتما دستی با حضرات تهرانی دارن ولی چوب خدا صدا نداره سپردیم به خدا
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
4
آقای مدرس خیابانی خواهشا شما ورود کنید به قضیه این قرارداد بررسی کنید این اقا کارنامش بسیار ضعیفه چرا از مربیای درجه یک ایرانی استفاده نمی کنید بجای مربی درجه چندم خارجی اقا این لینک سوابق مربی پرتغالیه خیلی ضعیفه
http://www.varzesh3.com/news/1417010
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
5
بازیکن خارجی رو میخوای چیکار مگه خدای ناکرده میخوای تیمو واسه کورس قهرمانی ببندی ؟!!!باهمین بنجولهای لیگ دوازدهم یازدهم میمونی بسته نمیدونم کدوم از خدا بیخبر درهای فولادو به روی تهرانیا باز کرده آیا تو این اهواز مسئولی پیدا نمیشه به این مسائل رسیدگی بکنه ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها