به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مؤمنی: مسئولان واقعا به فکر تیم نیستند

مؤمنی: فقط استاندار می‌تواند به داد ما برسد

خوزستان اسپورت- بازیکن استقلال خوزستان تاکید کرد که فقط استاندار می تواند مشکلات مالی این باشگاه را حل کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی مؤمنی در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان و اینکه آیا این اقدام تاثیری در حل مشکلات مالی دارد یا خیر، به خبرگزاری تسنیم گفت: مسئولان واقعا به فکر تیم نیستند و اگر به فکر استقلال خوزستان بودند این بلا سر تیم نمی‌آمد. از بس وعده و وعید شنیدیم خسته شدیم، ما پول اضافه نمی‌خواهیم و فقط دنبال حق‌مان هستیم.

وی ادامه داد: با این مسئولانی که من می‌بینم هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و ما فقط دروغ می‌شنویم. بعید است شرایط تیم ما تغییر کند مگر اینکه استاندار و آقای شریفی به فکر باشند تا شاید مشکلات برطرف شود.

مؤمنی در خصوص اینکه آیا استقلال خوزستان با این شرایط شانسی برای شکست دادن الهلال دارد گفت: بله، می‌توانیم مقابل الهلال نتیجه بگیریم چون بازیکن و کادر فنی خوبی داریم و همه تا اینجا با غیرت و تعصب خودشان بازی کرده‌اند. فقط باید حق و حقوق ما پرداخت شود تا ما هم کمی آرامش داشته باشیم.

 بازیکن استقلال خوزستان در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت تاکید کرد: پیشنهادهای خوبی دارم و تا یکی دو هفته دیگر تصمیم خوبی می‌گیریم و به تیم خوبی می‌روم.

مؤمنی گفت: واقعا هواداران و مردم خوزستان چه گناهی دارند که تیم در این وضعیت قرار گرفته است. الان باید تیم در اردو باشد و بچه ها تمرکز کافی داشته باشند ولی متاسفانه می‌بینید که چه شرایطی ایجاد شده است. الان اوضاع آنقدر خراب است که همه بچه‌ها دنبال جدایی هستند و فقط استاندار می‌تواند به داد این تیم برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
3
مسئولا به فکر نیستن یعنی نباید تمرین کنین؟ وقتی پول دارین دنبال عشقو حالتونین فکر اینجاشم باشین تا پول نیست قهر میکنین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها