به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
با دو مساوی الهلال را حذف می‌کنیم

شیخ‌ویسی: صددرصد در اهواز نمی‌مانم

شیخ‌ویسی: صددرصد در اهواز نمی‌مانم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان جدایی‌اش از این تیم را در پایان فصل قطعی می‌داند.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان بااخلاق تیم استقلال خوزستان بنا به دلایلی که خیلی تمایل ندارد در خصوص آن‌ها توضیح بدهد، تصمیم به ترک تیم آبی‌پوش دیار کارون و ادامه فوتبالش در خارج از خوزستان است.

شیخ‌ویسی در مورد شرایط این روزهای تیمش، بازی با الهلال عربستان، بحث جدایی‌اش از استقلال خوزستان و ... توضیحاتی به ایران ورزشی داده است که در ادامه می‌خوانید.

اوضاع تیم چطور است؟ ظاهرا تغییراتی در برنامه تمرینی‌تان داشتید؟
 اوضاع بد نیست. یکشنبه شب در مراسم ازدواج حسن بیت‌سعید بودیم. جشن در سوسنگرد برگزار شده بود و چون همه سوسنگردی‌ها حسن را خیلی دوست دارند آمده بودند. جا دارد به بیت‌سعید تبریک بگویم و برایش آرزوی خوشبختی داشته باشم. به خاطر این جشن، تمرین یکشنبه‌مان تغییر کرد و از عصر به صبح افتاد. اوضاع به لحاظ فنی خیلی خوب است اما از لحاظ قول‌هایی که می‌دهند و مشکلات مالی اصلا خوب نیست. هنوز نمی‌دانیم مسوولان باشگاه می‌خواهند تیمداری کنند یا نه. هیچ‌چیز امیدوارکننده نیست.

انگار دیگر از وعده و وعید هم خبری نیست و کسی سراغ تیم نمی‌آید.
 قبل از بازی با الجزیره امارات قرار بود بخشی از مطالبات را بدهند اما تا الان نه خبری از پول شده و نه وعده و وعید جدید. اصلا کسی جلو نمی‌آید. اگر به فکر بودند قبل از بازی با الجزیره می‌آمدند اما بعد از آن دیگر هیچ خبری نشد که نشد.

پس مشکلات مالی همچنان ادامه دارد؟
 بله، بی‌پولی ادامه دارد. من 40 درصد گرفتم اما می‌دانم یکسری بچه‌ها کمتر از 15 درصد گرفتند و بازیکنان جوان تیم هم 2، 3 میلیون بیشتر نگرفتند که آن هم از پاداش بردها بوده و خرج شهریه دانشگاه و هزینه‌های اینچنینی شده. با این شرایط به نظر می‌رسد استقلال خوزستان دارد به روزهای پایانی فعالیتش می‌رسد و کم‌کم شاهد اتفاقی خواهیم بود که برای استقلال اهواز افتاده.

الان ظاهرا فولاد خوزستان هم شرایط مالی خوبی ندارد.
 فولاد صاحب دارد و زیر نظر شرکت فولاد است اما اینجا کسی پاسخگو نیست. نمی‌دانیم مسوولیت تیم با چه کسی است و سراغ چه کسی باید برویم. نمی‌دانم چرا تیم‌های اهواز را رها کردند. وقتی فولاد که مهم‌ترین تیم اهواز است را رها کردند دیگر بقیه تیم‌ها امیدی برای ادامه فعالیت ندارند.

ماجرای جدا شدن شما از استقلال خوزستان چیست؟ مساله مالی است؟
 مساله مالی در وهله دوم است. یکسری مسائل اینجا برایم پیش آمده که خود باشگاه و آقاسید (پورموسوی) در جریان هستند. نمی‌خواهم این مساله را باز کنم اما به صلاح خودم است که از اهواز بروم.

پس با وجود اینکه یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارید رفتن‌تان حتمی شده.
 بله، صددرصد است. در واقع مطمئنم ماندنم در اهواز کمتر از یک درصد است. من این مساله را به باشگاه گفتم و باید ببینم شرایط برای جدا شدن چطور می‌شود.

پیشنهادی هم داری؟
 به صورت جدی نه اما به خاطر پیشنهاد نیست که می‌خواهم از اهواز بروم.

از این مساله بگذریم، بازی با الهلال را چطور می‌بینی؟
 الهلال در کنار پرسپولیس و استقلال پرقدرت‌ترین تیم‌های غرب آسیا هستند اما ما برای حفظ آبروی فوتبال ایران به میدان می‌رویم. می‌دانیم بازی سختی است اما امیدوارم روز، روزمان باشد و بتوانیم از این مرحله بگذریم.

برگزاری بازی در عمان و گرما هم باید سخت باشد.
 ما دیگر به گرما عادت کرده‌ایم و می‌دانیم حتی گرمای اهواز هم بدتر از عمان است اما بیشترین سختی این است که ما در هر 2 بازی رفت و برگشت، میهمان هستیم چون الهلال در عمان طرفداران زیادی دارد. البته بازیکنان ما به بازی جلوی تماشاگران زیاد عادت دارند اما اگر شرایط منصفانه بود شانس بیشتری داشتیم. به هر حال باز هم می‌گوییم ایرادی ندارد و سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که در بازی اول گل نخوریم چون بازی اول میزبان به حساب می‌آییم و در بازی دوم با گل و حتی تساوی به دور بعد صعود کنیم. در کل می‌شود گفت با 2 تساوی می‌توانیم به دور بعد برویم. یک تساوی بدون گل در بازی رفت و یک تساوی با گل در بازی برگشت.

در بازی با الجزیره گل بدی خوردی. فکر می‌کنی بتوانی در بازی با الهلال دروازه تیم را بسته نگه داری؟
 در بازی با الجزیره روی یک شوت گل خوردم که می‌شود گفت بازیکن الجزیره ضربه‌اش را خیلی خوب زد وگرنه مدافعان همه سر جایشان بودند. به هر حال اتفاقی بود که افتاد و خدا را شکر توانستیم جبران کنیم. در کل بازی بدی نبود و ما چند موقعیت صددرصد داشتیم که در دقیقه 86 بالاخره توانستیم به گل برسیم. ما اگر در این بازی کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم حداقل با حساب 2 بر یک ببریم. به هر حال تمام تلاش‌مان را کردیم، هرچند که با باخت هم می‌توانستیم ببریم اما برد می‌خواستیم.

در بازی با الهلال قول کلین‌شیت می‌دهی؟
 قول که نمی‌شود داد اما سعی می‌کنیم از دروازه تیم محافظت کنیم. امیدوارم با کمک مدافعان و هافبک دفاعی بتوانیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. در این مدت خدا خیلی به ما کمک کرد که امیدوارم این اتفاق در بازی با الهلال هم تکرار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
2
وقتی فولاد که مهم‌ترین تیم اهواز است را رها کردند دیگر بقیه تیم‌ها امیدی برای ادامه فعالیت ندارند!!! دمت گرم عزیز که حرف دل تمام خوزستان رو زدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
2
حالا درسته ایشون خوب بوده ولی دیگه نباید همه پل های پشت سرشو خراب کنه، سال قبل کلش ذخیره بودی.
فولادی99
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
1
خو بوفون چرا باید تو اهواز بمونه ... برو آقا به سلامت
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
0
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم در جوابه برادره عزیزمون عرض کنم محبوبترین تیم و قدیمی ترین تیم فوتبال استان خوزستان هنوزم استقلال اهواز با قدمت ۷۰ ساله است که نود درصده فوتبالیا هم این رو میدونند اگر استقلال اصلی اهواز فقط ربع بودجه فولاد خوزستان رو داشت حداقل تا حالا ۶ بار قهرمان شده بود قدمت تمام تیم های فعاله استان خوزستان به قدمت و محبوبیت استقلال اهواز نمیرسد زنده باد استقلال ۷۰ ساله اهواز با تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها