به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حسین فرکی در فصل آینده مربیگری نمی‌کند

حسین فرکی در این فصل مربیگری نمی‌کند

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فولاد خوزستان قصد مربیگری در فصل 96-97 فوتبال ایران را ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته اسامی مربیان مختلفی برای هدایت تیم فولاد خوزستان در لیگ هفدهم مطرح شده است. حسین فرکی از جمله نام‌هایی بود که نام وی در رسانه‌ها مطرح شد و گفته می‌شد جزو گزینه‌های مربیگری تیم سرخ‌پوش دیار کارون است، اما مصاحبه امروز مدیرعامل باشگاه سایپا مشخص کرد که فرکی در فصل آینده مربیگری نمی‌کند.

رضا درویش امروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس اعلام کرد: «دوشنبه هفته پیش حسین فرکی به ما اعلام کرد که به دلیل مسائل پزشکی نمی‌خواهد مربیگری کند و ما هم پس از آن با دایی مذاکره کردیم و روز گذشته هم قرارداد بستیم.»

مصاحبه‌ی درویش بیانگر این نکته است که حسین فرکی براساس دلیلی که به مدیرعامل سایپا گفته است، امسال را به دور از دنیای مربیگری به استراحت خواهد پرداخت و بنابراین نام وی از بین گزینه‌های احتمالی هدایت تیم فولاد خوزستان خارج می‌شود.

این مربی بااخلاق فوتبال ایران که هواداران فولاد خوزستان از وی به نیکی یاد می‌کنند، در فصل 91-92 همراه با تیم سرخ‌پوشان جنوبی موفق به کسب سهمیه‌ی آسیایی شد و در پایان فصل 92-93 این تیم را قهرمان لیگ برتر ایران کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
2
حاج حسین گزینه خیلی خوبی میتونست واسه فولاد باشه انشالله سلامت باشه هرجا که هست
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
2
این نشون میده افرادی که خوزستان سکوی پرششون میشه و بعدش پشت میکنن به این استان به چه وضعی میوفتن.فیروز کریمی با استقلال اهواز ویسی با استقلال خوزستان فرکی با فولاد و خیلی از بازیکنا که همه میدونن رفتن و به حاشیه کشیده شدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها