به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵

پیروزی نفت اهواز در خانه ملوان انزلی

تیم فوتبال امیدهای نفت اهواز با کسب سه امتیاز در خانه ملوان انزلی به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر امید باشگاه های کشور، تیم های ملوان انزلی و نفت اهواز در انزلی به مصاف هم رفتند. این دیدار که در یک هوای ابری و در استادیوم حسن رود انزلی به انجام رسید، با یک گل به سود نفت اهواز خاتمه پیدا کرد.

نفت اهواز مزد برتری در نیمه اول را با گل دقیقه 26 امین محمدزاده گرفت. مدافع پیش تاخته تیم خوزستانی با ضربه ای از پشت محوطه جریمه تک گل سه امتیازی نفت را به ثمر رساند تا این تیم از سفر به شمال با سه امتیاز به خانه بازگردد.

در بیست دقیقه پایانی دیدار تیم های امید نفت اهواز و ملوان انزلی که با بارش اندک باران همراه شده بود، تیم میزبان روی دروازه نفت فشار آورد اما بازی حساب شده نفتی ها و درخشش نیما خلخالی دروازه بان این تیم مانع از گلزنی ملوان شد.

نفت اهواز که سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور دست یافته بود، پرافتخارترین تیم لیگ برتر امید محسوب می شود.

ترکیب نفت اهواز:
نیما خلخالی، کیوان داوری، علی حیدری، امین محمدزاده، حسین مراونه، رضا نجفی، بهنام بنیادزاده، محمد جابرزاده (محمد عباسی)، پوریا روشنایی (ارسلان بامیری)، محمد زاحی و مهدی دلاورزاده (میلاد بهرامی).
مربیان: شهرام غلامی و محمد خمیسی.

پیروزی نفت اهواز در خانه ملوان


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها