به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

عبدالله ویسی: چرا باید برکنار شوم؟

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره شايعه بركناري​اش گفت: مگر چه اتفاقی افتاده است که بخواهند من را برکنار کنند؟!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ويسي با بی‌اطلاعی و تعجب از منتشر شدن این شایعه، اظهار كرد: من چنين چيزي را نشنيده​ام و اتفاقي نيفتاده است. تيم ما نسبت به دور رفت تا اين جاي مسابقات فقط يك باخت داشته است، در حالي كه آن موقع سه شکست داشتيم. مگر آن موقع چه اتفاقي افتاد که حالا با یک شکست اتفاق بیافتد؟

وي بيان كرد: پيش از شكست در داربي اهواز تيم ما پنج هفته بود كه نباخته بود و چرا كساني كه اين شايعات را درست مي​كنند به نتايج ما نگاه نمی​كنند؟ ما پنج هفته بدون باخت بوديم و نيم‌فصل دوم را هم خيلي خوب شروع كرديم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره اينكه برخی معتقدند كه اين تيم در خطر سقوط قرار دارد، گفت: همان‌قدر که احتمال قهرماني براي هفت هشت تيم بالاي جدول وجود دارد، خطر سقوط براي هفت هشت تيم پايين جدول هم وجود دارد و شكي در اين زمينه نيست. اين كه ما باید روندمان را درست كنيم و امتياز جمع كنيم، حرف حساب است و براي ما قابل احترام می‌باشد.

وي در ارزيابي​اش از بازي با فولاد، خاطر نشان كرد: ما مي​خواستيم كه يك بازي بسيار خوب انجام دهيم و آماده يك نبرد خيلي خوب مقابل فولاد بوديم ولی واقعا داور نگذاشت. خيلي از تيم‌هاي دنيا هم 10 نفره مي‌شوند ولی ما به ناحق 10 نفره شدیم. در مهم‌ترين نقطه زمين‌مان بازيكن از دست دادیم که اين موضوع به ما آسيب زد. فولاد هم يك تيم قدرتمند است و ديدن موفقيت آن براي ما هم لذت‌بخش است. اين تيم سال هاي بسياري است كه تجربه بازي در ليگ را دارد و از بازيكنان سرد و گرم چشيده​اي بهره مي​برد و تيم سازمان يافته‌ای است. از اين كه مردم يك بازي خوب را ديدند، راضي بوديم و در كل بازي بد نبود.

ويسي درباره خونسردي​اش در زمان اخراج موسي كوليبالي در دیدار با فولاد، عنوان كرد: من شوكه شده بودم چرا كه اصلا خطايي نشده بود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها