به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

اخطارهای مرحله گروهی پاک نمی‌شوند

خوزصستان اسپورت- با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اخباری از سوی رسانه ها مبنی بر پاک شدن اخطارهای این مرحله منتشر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، بر طبق این اخبار بازیکنانی که در آخرین بازی مرحله گروهی دو کارته شدند، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی محروم خواهند شد و کارت زرد بقیه بازیکنان پاک خواهد شد ولی با مراجعه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا ملاحظه می‌شود که پاک شدن اخطار نه در مرحله یک‌هشتم نهایی بلکه برای مرحله یک‌چهارم نهایی صورت خواهد گرفت و این اتفاق یک شرط دارد. اینکه بازیکنان یک اخطاره در مرحله گروهی، در مرحله یک‌هشتم نهایی هم یک کارته بمانند و اخطار نگیرند.

این بدان معناست که هر یک از بازیکنان یک کارته در صورت دریافت کارت زرد در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی بازی برگشت این مرحله را از دست خواهند داد و اگر هم در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی اخطار بگیرند، بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی را از دست خواهند داد.

با این اوصاف نمایندگان ایران باید به هوش باشند تا با کمترین محروم مرحله یک‌هشتم نهایی را پشت سر بگذارند. لازم به توضیح است که تیمهای استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران به ترتیب هشت، پنج و چهار بازیکن یک اخطاره دارند که هرکدام از این بازیکنان با گرفتن اخطار در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی، بازی برگشت را از دست می‌دهند و اگر در بازی برگشت همین مرحله اخطار بگیرند، بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی را در صورت صعود از دست خواهند داد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها