به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت آبادان تیم بدون اخراجی لیگ شانزدهم

خوزستان اسپورت- زردپوشان ‌نفت آبادان تنها تیم بدون اخراجی در طی شانزدهمین دوره لیگ برتر بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت‌نفت آبادان در بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر با کسب 33 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول رده‌بندی به کارش پایان داد تا حضور این تیم در دوره‌ی بعدی لیگ برتر تضمین شود.

زردپوشان صنعت‌نفت تنها تیم حاضر در شانزدهمین دوره لیگ برتر بودند که طی 30 مسابقه بازیکن اخراجی نداشتند و هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم با کارت قرمز داوران جریمه نشدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
در عوض خودش در خودش اخراجی داشت و اونهم اخراج نادرخان دست نشانی که عملکردش راضی کننده بود و هواداران صنعت نفت دوستش داشتن . البته آبادانیها همواره نشان داده اند که با معرفت و قدرشناس هستن برای همین دست نشان را دوست داشتن ولی چکنیم که این جناب عیسی زاده اصالاتا اندیمشکی که البته مخلص اندیمشکیها هم هستیم علی رغم سالها حضور در شرکت نفت ابادان هنوز مرام و معرفت آبادانیها را کسب نکرده و لذا در عین ناباوری و بی معرفتی دست نشانی را که با هزار زحمت و مشقت تیم را به لیگ برتر آورد اخراج و فیروز کریمی را آورد . اما خداراشکردست نشان در مصاحبه هایش عنوان کرد که مردم و هواداران صنعت نفت را دوست دارد و اونها هم دست نشان را ولی اگر خورد از باند مدیرعامل صنعت خورد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها