به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

روشنایی: دیگر درباره مشکلات مالی صحبت نمی‌کنم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ با تمام قدرت و توان به مصاف صبای قم می‌رویم تا حق تیم‌های دیگر ضایع نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در خصوص بازی استقلال خوزستان مقابل صبای قم، گفت: باید عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم. با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا حقی از کسی ضایع نشود.  می‌خواهیم در این مسابقه هر سه امتیاز را کسب کنیم. چرا که با کسب پیروزی می‌توانیم به رده ششم جدول برسیم. در صورت شکست هم ممکن است به رده دهم جدول سقوط کنیم.

وی در مورد مصدومان و غایبان استقلال خوزستان، تصریح کرد:‌ این بازیکنان برای حفظ انرژی نه بلکه به خاطر مشکلی که داشتند در این بازی غایب هستند. محمد طیبی و دانیال ماهینی مثل مسابقه قبل مصدوم هستند. آرش افشین از ناحیه دست دچار مصدومیت شده  تنها در این بین آلویس نانگ مهاجم کامرونی استقلال خوزستان با تصمیم سرمربی تیم برای استراحت در اهواز مانده است.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی عنوان کرد:‌ دیگر در این مورد صحبت نمی‌کنم چرا که این مسئله لوث می‌شود. همچنان این مشکلات پا بر جا است.

روشنایی در مورد اینکه در صورت رویارویی با الهلال عربستان در یک هشتم نهایی کدام محل را برای میزبانی انتخاب می‌کنند، اظهار داشت: در صورت رویارویی با الهلال در مرحله بعد ازبکستان را به عنوان میزبان انتخاب کردیم. نامه نگاری‌های  لازم را در این ارتباط انجام دادیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان کمک کنند تا با بهبود شرایط سومین سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود. استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که توانسته دل مردم را شاد کند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
4
1
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام کارکنان خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم اقای روشنایی خداوکیلی به خداونی خدا تیمه شما مشکله مالی دارد یا تیم محبوب و مردمی استقلال اهواز که شناسنامه و هویته فوتباله خوزستانه؟؟؟اگر تیمه شما مشکل مالی دارد چطور با پول بیت المال ۴ روز تعداد ۷۰ تماشاگرو به قطر میبره ولی تیم محبوب و مظلوم استقلال اهواز باید به علت نداشتن پول با اتوبوس دو روز در راه باشد تا برسد به سیرجان؟؟؟چطور حرف از نداری میزارید که وقتی تیمه شما دو روز تمرین نمیکند مبلغه ۵۰۰ میلیون به تیمه شما تزریق میشود ولی تیمه جوانان استقلال اهواز به علت نداشتن منابع مالی باید با اتوبوس از مشهد به اهواز برگردد؟؟؟اخه این چه عدالیست؟؟؟مگر استقلال اهواز تیمه همین استان نیست اقای استاندار محترم و نمایندگان؟؟؟اخه چرا اینقد در حقه این تیمه محبوب اجحاف میکنید؟؟؟؟اقای روشنایی در پایان متذکر میشوم خودتم بهتر میدونی هنوز استقلال اهواز محبوبترین و مردمی ترین تیمه شهر اهواز با قدمته ۷۰ ساله است بازی با افکار عمومی تا کی اخه؟؟؟؟ با تشکر سایت خوزستان اسپورت زنده باد استقلال واقعی اهواز
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
2
اقای شهریار تعصب شما به استقلال اهواز ستودنیست ولی دولت به تیمی که خصوصیه کمک نمیکنه حتی به قیمت نابودیش.فایده نداره دیگه.حتی الامکان باید از همین تیمای یاقیمانده استان حمایت کرد در غیر اینصورت به سرنوشت استقلال اهواز دچار خواهند شد.با بدهی که استقلال اهواز از خودش به جا گذاشته پا گرفتنش تقریبا غیر ممکنه با این شرایط مالی و مدیریت بی عرضه و کار نا بلد.در اینده نه چندان دور اهواز بدون تیم خواهد شد در لیگ برتر با این وضعیت مدیریت
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
سلام بیژن جان من در مورده شما اشتباه فکر میکردم ولی چرا باید ببینم یک عده ادمه ناخلف و ناکارامد دارن ریشه تیمه محبوب و مردمی استقلال اهواز رو میزنن؟؟؟این تیم یاداور دوران خاطرات بچگی و نوجوانی ماست زمانی که به خاطره عشقه استقلال اهواز از مدرسه فرار میکردیم انسان به امید زندس امیدوار میمونیم تا استقلال کبیره اهواز زنده بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها