به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: ویسی با شایعات برکنار نمی‌شود

 قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با رد احتمال برکناری عبدالله ویسی از سرمربی گری تیمش گفت که برایش عجیب است که در داربی خوزستان تیمش باید همیشه 10 نفره شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی پورکیانی در گفت و گو با ایسنا، با رد شایعاتی که حکایت از برکناری قریب الوقوع عبدالله ویسی از سمت سرمربی گری استقلال خوزستان دارد، بیان کرد: به هیچ وجه این شایعات صحت ندارد و قرار نیست ویسی برکنار شود. من نمی دانم این شایعات از کجا می آید. اساساً تصمیمات باشگاه استقلال خوزستان را مدیران این باشگاه می گیرند، نه شایعات. وقتی داور دست ویسی را در پوست گردو می گذارد، او چه کاری می تواند انجام دهد؟

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش در آستانه سقوط به دسته پایین تر است، گفت: می دانیم که شرایط تیم ما در جدول چندان جالب نیست اما وقتی که داور تیم ما را در دقیقه 50 برابر فولاد الکی 10 نفره می کند ما چه کار کنیم؟ من مطئنم که استقلال خوزستان به دسته پایین تر نمی رود اما واقعا این وضعیت برای ما جای تعجب دارد. مثلا چرا همیشه در داربی خوزستان تیم ما باید 10 نفره شود؟ البته اشکال از فولاد نیست و این هم از شانس ماست اما خودتان انصاف دهید که آیا 10 نفره می توان برابر تیم قدرتمند فولاد بازی کرد؟ اصلا فولاد را یازده نفره هم به سختی می توان شکست داد چه برسد به ده نفره.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان اضافه کرد: وضعیت تیم همیشه این گونه نخواهد ماند. قطعا استقلال خوزستان بهتر می شود. ما باید به بازی با ذوب آهن فکر و گذشته ها را فراموش کنیم. ان شاءالله با پیروزی برابر این تیم به روند خوبمان بر می گردیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
به عنوان یک فولادی از صمیم قلب آرزو می کنم استقلال صنعتی و نفت مسجدسلیمان در لیگ بمانند.ویسی و مکوندی سرمایه های فوتبال خوزستان هستند. فصل آینده فولاد نوین و استقلال اهواز و شاید نفت آبادان هم لیگ برتری شوند.6 تیم خوزستانی در لیگ .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
درخواستم از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان اینه که با ویسی همین الان تمدید قرارداد کنن تا کسایی که دنبال تضعیف تیم و حاشیه سازی هستن کور شن
ویسی از هر مربی دیگه ای برای استقلال مناسب تر هست و مربی فوق العاده ایه که همیشه دنبال پیشرفت و عاشق خوزستانه
با دست خودمون سرمایه هامون رو نابود و فراری ندیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها