به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

نصاری: هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام

نصاری: هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قراردادم با صنعت نفت به پایان رسیده است، اما هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حکیم نصاری با اشاره به آخرین وضعیت صنعت نفت در آستانه بازی با گسترش فولاد گفت: وضعیت تیم ما بد نیست. بعد از بردی که برابر سایپا به دست آوردیم استرس از تیم دور شده و به یک آرامش نسبی رسیده‌ایم. اگر بازی آخر را هم ببریم فکر می‌کنم دو پله در جدول صعود خواهیم کرد. امیدوارم که در تبریز نتیجه خوبی بگیریم.

وی در واکنش به تصمیم فیروز کریمی برای ترک صنعت نفت در پایان فصل جاری تأکید کرد: آقا فیروز خودش بهتر می‌داند چه کاری انجام دهد و اختیار دست خودش است. کار کردن با این مربی  یک افتخار است که  قبلاً هم نصیب من شده بود.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به پرسشی در مورد قراردادش با این باشگاه آبادانی اظهار داشت: در مورد شرایط خودم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و  بعد از اتمام لیگ تصمیم‌گیری می‌کنم. من قراردادی با نفت آبادان ندارم و امیدوارم بهترین تصمیم  را بگیرم.

نصاری در پایان تصریح کرد: به نظرم بچه‌های تیم کار بزرگی کردند و همین که در سال اول تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
4
1
از گزینه های خوب برای فولاد
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
4
0
اصلا خوب نبود امسال خیلی عملکردش ضعیف بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها