به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

بغلانی: هواداران انتظار داشتند فولاد را ببریم

بغلانی: هواداران انتظار داشتند فولاد را ببریم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که شاید حق تیمش در دربی خوزستان برد نبود، اما مساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌تری باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین بغلانی درباره شکست یک بر صفر تیم صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: دیدار نفت مقابل فولاد خوزستان، یک بازی حساس و سنتی بود که لقب خاص «دربی خوزستان» را هم داشت. دربی‌ها همیشه داغ و تماشایی بوده و هستند. در دیدار رفت، فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر صفر برنده شده بود، اما حق‌مان در آن بازی باخت نبود. در دیدار رفت، فولاد خوزستان سه توپ روی دروازه‌ ما آورد و سه گل زد، اما ما سوار بر بازی بودیم.

وی در ادامه افزود: در بازی برگشت باز هم ما عملکرد خوبی داشتیم. من نمی‌گویم برتری حق‌مان بود، اما مساوی می‌توانست عادلانه‌تر باشد. ما آمده بودیم که برنده شویم و باخت در دیدار رفت را جبران کنیم.

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: خیال ما از بابت ماندن در لیگ برتر راحت است. تنها حساسیتی که در دیدار مقابل فولاد خوزستان وجود داشت، دربی بودن این بازی بود. خیلی از هواداران انتظار داشتند که ما این بازی را ببریم. در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم، اما در نهایت نتوانستیم به گل برسیم. هم خودمان و هم هواداران‌مان از این نتیجه ناراحت بودند، اما از اول تا آخر و حتی بعد از پایان بازی نیز ما را تشویق کردند.

بغلانی با اشاره به دیدار هفته جاری تیمش مقابل گسترش فولاد یادآور شد: این دیدار، آخرین دیدار دو تیم در لیگ شانزدهم به حساب می‌آید. به همین خاطر، هر دو تیم هم تلاش خواهند کرد که هر طور شده این بازی را ببرند. ما هم‌قسم شدیم که دیدار مقابل گسترش فولاد را ببریم تا باخت در دربی خوزستان را فراموش کنیم. می‌دانیم بازی سختی داریم، اما باید هر طور شده برنده شویم.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما در نیم‌فصل دوم از تیم‌هایی که بالای جدول بودند، امتیاز به مراتب بیشتری گرفتیم. از سپاهان چهار امتیاز، از تراکتورسازی دو امتیاز و از پرسپولیس هم سه امتیاز گرفتیم. همیشه مقابل تیم‌هایی که بالای جدول باشند خوب بازی می‌کنیم، چون شرایط برای آنها راحت‌تر است و بازی را «شُل»  می‌گیرند. گسترش فولاد تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست و مربی کاربلدی هم دارد، اما ما هم تدابیری داریم که تبریز را با دست پر ترک کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
5
0
وقتی صنعت نفت میتونه پرسپولیس را ببرد - سپاهان را ببرد- اس تهران را ببرد - با تراکتور و ذوب مساوی کند و ... چرا در برابر فولادی که هفته ها بود رنگ پیروزی را ندیده بود و همسطح خودمان بود اینگونه بی انگیزه بازی کردید تا برنده نباشید . معلومه که هوادار ناراحت میشه . لااقل بخاطر پولی که یکروز قبل از بازی به تیم تزریق شد بازی متعصبانه تری انجام میدادید تا برنده شوید . حیف از محبتی که باشگاه به اعضای تیم کرد . بخدا نصف این تیم فعلی باید برای سال اینده کنار گذاشته بشن . وقتی بازیهای تیم پدیده را نگاه میکنم از اونهمه جنگندگی و انگیزه و انرژی و توان بازیکنان بی نام و نشانش برای بردن لذت میبرم و در اینسو وقتی به تیم صنعت نفت نگاه میکنم اثری از روحیه جنگندگی و میل و اشتیاق در بردن نمی بینم . صنعت نفت برای فصل بعد نیاز به بازیکنانی چون پدیده مشهد دارد تا در کنار اینهمه هوادار پرشور و متعصب به موفقیتهایی که لیاقتش را دارند برسن .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
2
انصافا بچه های صنعت با تعصب بازی میکنن و چیزی کم نمی زارن.اگه فولاد برد بازی رو توسط ستاره خودش در اورد.بازی اونقدر سنگین بود که اهل شاخه رباط پاره کرد.انگ بی تعصب بازی کردن به نظرم به صنعت نمی چسبه طبق اون چیزی که من تو این فصل ازش دیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
0
حیف شد دست یک نرفتید
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
البته به کوری چشم حسودا
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
دوستان عزیزخودم مطمئن باشید منظور من از بی تعصبی بازیکنان همون تعدادبازیکنانی هستن که از نظر فنی هم کمبود دارن و باید در آخر فصل از تیم کنارگذاشته بشن . اگر امروز تیم در اینجای جدوله قطعا بخاطر تعصب همون تعدادمعدود از بازیکنان صنعت نفته که خدا همیشه سالم و سلامت نگهشون بداره .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها