به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

سعداوی: انتظار تناقض در رفتار آقایان را نداشتم

سعداوی: کمیته فنی فولاد چه کسانی هستند؟

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد گفت: آقایان کی صحبت از این کردم که شما با مربی یا گزینه دیگری برای فصل آینده صحبت کرده‌اید؟

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی در گفت‌وگو با کاپ، درباره دیدار تیمش با صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داشته باشیم چون آنها در چهار هفته اخیر دو برد و دو تساوی به دست آورده و حتی پرسپولیس را هم در آبادان شکست داده بودند. این تیم در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار دارند. در مقابل شرایط تیم ما متعادل نبود چون بازیکن محروم و مصدوم زیاد داشتیم و فقط با 10 بازیکن بزرگسال خود به مصاف صنعت نفت رفتیم اما باید بگویم از هرجهت یک تیم بودیم. خوشحالم از اینکه پس از سال‌ها توانستیم صنعت نفت را در آبادان شکست دهیم. من به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم که خیلی از آنها با درد و زور آمپول در این بازی به میدان رفته بودند.

وی درباره اظهارات اخیر یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبنی بر اینکه سعداوی به ما بگوید با کدام گزینه برای هدایت تیم فولاد در فصل آینده مذاکره کرده‌اید تاکید کرد: در نشستی که با هیات مدیره باشگاه داشتیم قرار شد چه من و چه مسوولان باشگاه یک فضای آرام را تا پایان لیگ ایجاد کنیم تا پس از آن ببینیم چه تصمیمی خواهیم گرفت. نوار فیلم کنفرانس مطبوعاتی من موجود است من کی صحبت از این کردم که شما با مربی یا گزینه دیگری برای فصل آینده صحبت کرده‌اید؟ من نه تنها دیروز بلکه هیچگاه درباره اینکه فصل آینده باشم یا نباشم صحبتی نکرده‌ام و هر وقت مسوولان باشگاه این موضوع را مطرح کرده‌اند آن را به پایان فصل موکول کردم. من به آنها گفته‌ام تا انتهای فصل قرارداد دارم همانطور که شما این اختیار را دارید که با گزینه‌های دیگر صحبت کنید من هم این اختیار را دارم که درباره آینده تصمیم بگیرم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: چرا در حالی که فقط دو بازی تا پایان لیگ باقی مانده و ما با 10 بازیکن بزرگسال خود به مصاف نفت آبادان می رویم، اعلام می‌کنیم که بازیکنان 15 درصد جریمه می‌شوند. آقایان از این کار چه هدفی را دنبال می‌کنند. در کجای دنیا مرسوم است که در چنین شرایطی تیم را جریمه کنند. به جای آنکه با تشویق و پاداش به دنبال آن باشند که جایگاه تیم را ارتقا دهند. مسوولان کدام باشگاه را دیده‌اید که با بازیکنان و کادر فنی خود بدین شکل معامله کنند؟

وی بیان داشت: برنامه گذشته 90 به مقایسه 4 مربی گذشته تیم فولاد پرداخت یعنی عملکرد آقایان جلالی، فرکی، اسکوچیچ و مرا مقایسه کرد. همیشه 90 بازی‌های فولاد را در آخر برنامه نشان می‌داد. اینکه اول برنامه می‌آیند و این مقایسه را انجام می‌دهند اهدافی پشت آن است که من می‌دانم چه اهدافی پشت آن قرار دارد و به زودی افراد پشت پرده را معرفی می‌کنم. چرا این برنامه اجازه نداد دو بازی دیگر ما برگزار شود و بعد به مقایسه بپردازد. اسکوچیچ فصل گذشته با 35 امتیاز کارش را به پایان رساند در حالی که حالا ما 35 امتیازی هستیم و تفاضل گل‌مان هم از فصل قبل بهتر است. ضمن اینکه هنوز یک بازی دیگر هم باقی مانده است. آیا از نظر میزان سنوات کار، بودجه و جوانگرایی ما شرایط مشابهی داریم. قرارداد او و کادر فنی‌اش برای دو سال حدود 3 میلیارد تومان شد در حالی که قرارداد من و اعضای کادر فنی تیم در مجموع 800 میلیون تومان می‌شود یعنی تقریبا معادل قرارداد بدنساز فصل گذشته تیم.

سعداوی اذعان داشت: من واقعا برای این برنامه که دم از عدالت می‌زند متاسفم. چرا در نیم‌فصل که ششم بودیم و اگر داور در بازی با پیکان سرمان را نمی‌برید چهارم می‌شدیم به این مقایسه نپرداختند؟ چرا زمانی که مرا تشویق می‌کردند چیزی پخش نمی‌شد اما حالا که شعار بی‌غیرت می‌دهند آن را پخش می‌کنند.

وی عنوان کرد: در ابتدای فصل مسوولان باشگاه سیاستگذاری خود را روی جوانگرایی، بومی‌گرایی و تعدیل بودجه قرار دادند اما آیا آقایان نمی‌دانند این کار نیاز به صبر و حوصله و حمایت دارد. از یک طرف سیاستگذاری خود را بر این مبنا قرار داده و از طرف دیگر در مصاحبه‌هایشان به شکل دیگری عمل می‌کنند. من انتظار این تناقض را در رفتار آنها ندارم.

سرمربی تیم فولاد تاکید کرد: آقایان مدام صحبت از کمیته فنی می‌کنند اما هواداران، پیشکسوتان فوتبال خوزستان و علاقه‌مندان به فوتبال دوست دارند بدانند که اعضای کمیته فنی چه کسانی هستند، چرا آنها را معرفی نمی‌کنید؟

وی گفت: شما نگاه کنید انصاری در حالی که 4 هفته از لیگ برتر گذشته بود به جمع ما اضافه شد. او در یک جنگ نابرابر برای آقای گلی قرار داشت و داور هم با کارتی که در این بازی به او داد، او را از رسیدن به این هدف در هفته آینده محروم کرد. با این شعارهای بی‌غیرتی که به این بازیکنان از سوی برخی از تماشاگران که برای من کاملا مشخص است از کجا خط و خطوط می‌گیرند و همچنین اعلام می‌کنند 15 درصد بازیکنان باید جریمه شوند ، ببینید این بازیکن تحت چه فشاری قرارداشت و با این شرایط چگونه باید خود را کنترل کند.

سعداوی بیان داشت: ما به دنبال آشوب و ملتهب کردن شرایط اوضاع نیستیم. قطعا تمام تمرکز خود را بر روی بازی آخر با پیکان قرار می‌دهیم و پس از آن قطعا حرف‌های بیشتری خواهم داشت و جزییات را مطرح خواهم کرد. شما نگاه کنید با اتفاقاتی که داوری در این بازی با صنعت نفت برای ما رقم زد در بازی آخر فقط 8 بازیکن بزرگسال خود را در اختیار دارم. با این جرایمی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند من کار سختی را برای ترمیم روحیه آنها و آماده کردنشان برای بازی دارم. اما باز هم می‌گویم تا اینجا هم هر نتیجه‌ای که رقم خورده روی تعصب و غیرت بازیکنانم بوده و من به شرف آنها درود می‌فرستم. هنوزهم دلیل جریمه بازیکنان و اعلام آن در حالی که فقط دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده را متوجه نمی‌شوم. می‌توانستند این کار را بعد از پایان لیگ انجام دهند. ببینید در  حال حاضر ما چه شرایطی داریم و با چه اوضاعی باید به مصاف تیم پیکان برویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
13
آقای سعداوی مقصر خودتی که تا الان سکوت کردی قبلا گفتم باید استعفا بدی و همه مسائل تیمو بگی خلاص
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
12
بر طبق سیستم معکوس اژدری و شریف یک برگ جریمه 100 میلیون تومنی واس بختیار رحمانی نوشته شد بخاطر گلش مقابل صنعت نفت با این جریمه بختیار روحیه میگیره بازی با پیکان هتریک میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
12
5
اقای سعداوی نمی خواد با این حرفا نتایج ضعیفتو تو نیم فصل دوم بپوشونی شما تیم خوبی در اختیار داشتی و می تونستی نتیجه بهتری بگیری فولاد حتی خوب هم بازی نمی کنه فرافکنی نکنید مدیریت بد ولی شما هم درحد سرمربیگری فولاد نیستین
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
13
سعداوی در مقابل کارهای این هیات مدیره و مدیر عامل کارنابلد سکوت کرد الان کل کاسه کوزه ها رو سر نعیم سعداوی خورد می کنن و بعدش هم خداحافظ . سعداوی بی تجربگی کرد وگرنه چرا در مورد جذب یک محاجم هم باشگاه اقدامی نکرد ؟ خدا کنه کسانی که کمر به نابودی فولاد بسته اند بدانند یک استان پشت فولاد ایستاده اند !!!
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
13
برنامه 90 که حامی مافیایی و جز اجناس خریدنی عابر بانک پرسپولیس است.مدیر عامل کل مدرس خیابانی که آبی یا قرمز تهران را هواداری می کند قطعا در جریانات دخیل است و ظاهرا در صدد است یکی از مربیان بومی را که در راه پیشرفت و درس گرفتن از گذشته است را از سر راه بردارد. بی غیرت مدیری است که آلت دست تهرانی ها شده است.
اما شریف نقش بارزی در از هم پاشیدن مجموعه دارد و در واقع رد پای مدرس خیابانی در حواشی است.دقیقا صحبت های سعداوی درست است و اژدری و شریف مدرس خیابانی در حال حاضر علیه مردم خوزستان در عرصه ورزش و سلامت هستند.از پیشکسوتان مثل آقای بختیاری زاده و استاندار محترم خواهش دارم دست افرادی که سعی دارند ورزش استان را دچار تشویش کنند کوتاه کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
9
4
بابا چیزی نداره بگه مگرنه تا حالا گفته بود اینم مثل اژدری فقط بلده حرف بزنه امیدوارم اژدری و سعداوی هر دو برن تا تیمو بیشتر از این نابود نکردن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
7
4
یه شاهانامه حرف زده سعداوی پته اژدری رونتونسته بزریه رودایره
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
3
6
آقای سعداوی! یک ساله تو رو زجر دادند ولی نتونستید پشت پرده وساخت وپاخت اژدری وشریف با مدیران مافوق رو کنی! میدونی چرا؟ چون امیدواری سال آینده رو نیمکت بنشینی. من بسیار برای شما احترام قائلم ولی متاسفانه شما کاری برای فولاد نکردید. ومثلث نابودی فولاد باشما کامل هستش وبایستی همه شما وسایلتون رو روی کولتون بزارید وبرید. 1-اژدری 2-شریف (که بااین مصاحبهاش خودش رو برای ما رو کرد) 3- سعداوی . لطفا بیررررون .
البته باز تاکیدمیکنم قضیه سعداوی عزیز با اون 2تا ... کاملا متفاوته.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
2
اقای سعداوی شما این وسط قربانی شدی هیچ شکی نیس کسیکه باید ازاین باشگاه بره خوده اژدری ولی یادتون نره اقای سعداوی خودتون سرخودتون بریدین شما میتونستی ازوقتی دنبال مهاجم میگشتین و ارنست اومد و بعد نفهمیدیم کی و چه وقت رفت بیایید وبخاطر این تماشاگرا شفاف سازی کنین ولی شما پشت کارای اژدری قایم شدیم وهمش تو مصاحبهاتون میگم میگم راه انداختین وهیچوقت مسائل رو به دوستداران فولاد نگفتین
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
0
هنوز یه بازی مونده به نظرم سهمیه اسیا هم بگیریم خوبه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها