به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
تعداد نظرات: ۹ نظر

سعداوی: بازیکنان فولاد مستحق جریمه نیستند

سعداوی: بازیکنان فولاد مستحق جریمه نیستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: عدم سقوط، وجه اشتراک ما با نفت آبادان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نعیم سعداوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: فردا با یک تیم بسیار خوب بازی داریم. تیمی که بازیکنان قوی و با انگیزه‌ای دارد و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند. صنعت نفت سرمربی با تجربه‌ای دارد. وجه اشتراک ما این است که خطر سقوط را حس نمی‌کنیم و می‌خواهیم فوتبال ناب خوزستان را به نمایش بگذاریم و برای ارتقا جایگاهمان در جدول تلاش می‌کنیم. در بازی فردا چند بازیکن ما غایب هستند اما جوانان بسیار خوب و با انرژری در اختیار داریم.

وی افزود: عبدالله کرمی، چاگو و اسماعیل شریفات را در اختیار نداریم. یکی دو مصدوم دیگر هم هستند که در اختیار نداریم.

سعداوی در رابطه با وضعیت قراردادش با فولاد خوزستان تصریح کرد: قرارداد من تا پایان فصل است. صحبت دیگری نداشتیم. تمام تمرکزم معطوف به دو بازی بعدی است. بازیکنان ما مستحق تشویق هستند به جای جریمه. باید به آنها دست مریزاد گفت و باید بیش از این قدرشان را بدانیم. کسانی که از نزدیک شاهد فعالیت و تلاش بازیکنان‌مان هستند این مسئله را تائید می‌کنند. بازیکنان ما با درد و آمپول تمرین می‌کنند. با عرق و تعصب کارشان را دنبال می‌کنند.

سرمربی فولاد تاکید کرد: این بازیکنان شایسته تشویق خاص هستند. یک مقدار در حق این بازیکنان کم لطفی می‌کنیم. این مسئله که در نیم فصل دوم خوب عمل نکردیم. با بدشانسی مواجه شدیم و خیلی از بازی‌های از داوری هم متضرر شدیم. خیلی از مسائل دست به دست هم داد که در مقطعی خوب نتیجه نگرفتیم. جایگاه فولاد خوب نیست اما زمانی که تصمیم به بومی‌سازی می‌گیریم باید صبر و حوصله کنیم. تیم‌های فعال در خوزستان با توجه به سرمایه انسانی استان می‌توانند شرایط خوبی داشته باشند. مثلا تیم خوب صنعت نفت چرا باید آنقدر دغدغه داشته باشد. باید شرایطی فراهم شود که این تیم‌ها با فراغ بال فعالیت کنند و هر چه زودتر به گزینه‌هایی تبدیل شوند که در فوتبال کشور حرف برای گفتن داشته باشند و مثل گذشته بتوانیم در فوتبال ایران یکه‌تازی کنیم.

سرمربی فولاد در مورد شرایط وحید طالب‌لو و اینکه آیا مصدومیت دارد، اظهار داشت: طالب‌لو هم هست و باید ببنیم از او از ابتدا استفاده می‌کنیم. امیدوارم بازی فردا زیبا از آب در بیاید و همه لذت ببرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
2
8
دقیقا باید سرمربی و مدیرعامل و هیات مدیره بی کفایت باشگاه جریمه بشن بازیکنای فولاد قبلا لیاقتشون نشون دادن با امثال همین بازیکنها قهرمان شدیم سه سال پیش که مدیر و مربی خوب داشتیم
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
1
10
من با جریمه بازیکنان و مربیان مخالف نیستم ولی سوالم اینه چرا اژدری نباید جریمه بشه؟ بهترین خبر برای هواداران اخراج اژدریه.
اقای سعداوی شماهم بعد بازی پیکان خداحافظی کن وحقایق داخل باشگاهو به مردم بگو تااحترامت حفظ بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
3
3
نه چاگو بدرد میخوره نه کرمی و ونه بوحمدان به اضافه سروش سعیدی حبیبی نژاد و بختیار و میردورقی خدا سر شآهده این بازیکنآن ضرر و زیادی به تیم زدند نمی بینید تیم فولاد سه ساله قهرمان و یا سهمیه و نایب قهرمانی نگرفته
m6
فولادی
|
Russian Federation
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
2
3
همیشه میگی فوتبال ناب خوزستانو به نمایش میزاریم منظورت این باختها وتساویها هست.مشکلات ومسایل دست به دست هم دادن یعنی چه نیم فصل اول دست شما برا بقیه تیمها رو نشده بود وامتیاز میگرفتین اما الان نه همه تیمها شما را خوب انالیز میکنن و نتیجش یا مساوی یا باخت شما هست .همه هم متوجه شدن که میخواستی سیستم بازی را تغیر بدی به این خاطر هر بازی وهرنیمه تغیرات زیادی توتیم وبازی میدادی که متاسفانه جواب نداد واین شد حال روز تیم در نیم فصل دوم شما هم خیلی تلاش کردی ولی دانش فوتبالی شما در حدی نبود که تیم باخته را به بازی بر گردونی ویکی از بزرگترین اشتباهات در تمام عمر شما بازی دادن به فرخی بود که مرتب اصرار به بازی دادنش میشدی .بعد اینکه بهترین ها رارو نیمکت داری ولی ترس لعنتی وهمیشگی شما نمیزاره که درست ازشون استفاده ببری سال اینده وقتی از فولاد رفتن متوجه میشی که چه گوهری ازدست دادی الان شدی مثل اسکوچیچ هی دم از جوان گرایی نزن ونگو وقت لازم دارن لابد انتظار داری فصل بعد هم باشی شما اگر میخوای ستاره بسازی باید بری نونهالان که وقت زیاد داری
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
1
سلام خوزستان اسپورت، فردا کدام بازی از شبکه خوزستان پخش میشود ؟
مدیر پایگاه سلام
فردا مشخص می شود اما احتمالا هر دو بازی خوزستان پخش می شوند.


فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
6
ولا ما که بازیکن آینده داری ندیدیم.آقای سعداوی با دو بازی بعد چطور میشه بهبود جایگاه تو جدول بوجود بیاد؟شریف و اژدری مقدمه اخراج شما را چیده اند. شریف سال آینده مدیر عامل میشه و قطعا سعداوی شانس داشتن بازیکنان با کیفیت رو نداشت و قضاوت در مورد سعداوی ظلم است.از بوحمدان تا رشید فرخی و مطلق زاده و مریدی و سعیدی و حبیبی نژاد و .... همه لیگ یک باید بازی میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
شریف مدیرعامل نمیشه. شریف مدیر بومی نیست مدیرپروازیه هفته ای دوسه روز از تهران میاد ومیره. اژدری رو سپر قرار دادن واسه مقابله با هوادارا و خودشون پنهان شدن پشت اژدری که مجری دستورات مدیرای غیربومیه. اینایی که گفتم خبر موثقه. مصاحبه شریفو بخونی متوجه میشی که گفته من به اژدری گفتم بعداز بازیها مصاحبه کن وجواب هوادارانو هم بده. معنیش اینه که اژدری مصاحبه کردنش هم با دستور دیگرانه ولسلام
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
4
پاداش و جریمه در فوتبال عادیه اما اصول و قواعدی داره و باید عدالت رعایت شود.
مثلا زمانی که تیم برنده میشود تمام عوامل از مدیرعامل و هیات مدیره و سرپرست بگیرید تا مربی و بازیکن و تدارکات و ماساژور و دکتر و لیدر و سایرین پاداش میگیرند ولی برای جریمه فقط بازیکنان باید تقاص همه رو پس بدن و این راه درستی نیست.
اگه بازیکن هزار تومان جریمه میشود سرمربی باید دوهزار تومن جریمه بشه و مدیر باشگاه و کمیته فنی هم یک جریمه جدا براشون منظور بشه.
آقای شریفی عضو هیات مدیره گفتن کمیته فنی داریم که خیلی دقیق بازیها را آنالیز میکنن پس باید اقای شریفی یک عنایت ویژه به کمیته فنی داشته باشن و جریمه ویژه ای برای اونا در نظر بگیرن چون همه توی بردوباخت سهیم هستن.
ولی از همه اینا که بگذریم واقعیتش اینه که همه ما سرکار هستیم و فولاد با نقشه های دوستان از عرش به فرش پایین اومد.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
1
0
آقای سعداوی نظرتون چیه به جای کادر فنی و بازیکنان ، هواداران رو جریمه کنن ؟؟ این همه امکانات مالی و سخت افزاری که هیچ باشگاهی نداره در اختیارتونه با بازیکنانی که هر کدومشون واسه خودشون ادعا دارن ، اون وقت با این نتایج میگی نباید جریمه شد ؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها