به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

نفت امیدیه مغلوب شهرداری ماهشهر شد

پیروزی شهرداری ماهشهر در خانه نفت امیدیه

خوزستان اسپورت- دیدار جنجالی تیم‌های نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر به سود تیم شهرداری خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال ایران یک دیدار بین تیم‌های نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر در استادیوم شهداء نفت امیدیه برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به‌سود شهرداری به پایان رسید.

نفت امیدیه با ترکیب متشکل از رضا شریفی، محسن طیبی، خیرالله ویسی، سعید مرادی، میلاد ربانی‌فر، علی حسینی، مهدی داغر، سیاوش روایی، حسین جودکی، نیما ظفریان و نصرالله درفشی گام به میدان گذاشت و ترکیب تیم شهرداری ماهشهر را امیر مالکی، محمد باشی، کوشا بختیاری‌زاده، محمد بختیاری، مهدی ثامری، حسین جعفری‌پور، سجاد قنواتی، حامد سلیمانی، سید علاء خلف‌زاده، محمد پهلوان و حکیم حزباوی‌پور تشکیل می‌دادند.

تیم نفت که بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، در دقیقه پنجم صاحب یک ضربه پنالتی شد و نصرالله درفشی مهاجم گلزن نفتی‌ها این ضربه را تبدیل به گل کرد تا میزبان با یک گل از شهرداری ماهشهر پیش بیفتد و در پایان نیمه اول با یک گل زده راهی رختکن شود.

ورزشگاه نفت امیدیه در وقت استراحت بین دونیمه این مسابقه شاهد صحنه‌های ناخوشایندی بود و هواداران دوتیم به‌شدت درگیر شدند. با فروکش کردن درگیری‌ها و ایجاد فاصله بین سکوهای طرفداران دوتیم نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر مقدمات آغاز نیمه دوم فراهم گردید و این نیمه با چند دقیقه تأخیر آغاز شد.

شهرداری ماهشهر در ابتدای نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را حکیم حزباوی‌پور از دست داد اما این پایان کار نبود و حزباوی‌پور در دقیقه 63 برای تیمش گلزنی کرد. در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک رو به پایان بود، تیم شهرداری ماهشهر توسط حامد سلیمانی به گل دوم رسید تا با سه امتیاز ارزشمند از میدان خارج شود.

تیم شهرداری با پیروزی در مسابقه امروز 12 امتیازی شد و با توجه به شکست تیم برق جدید شیراز به صدر جدول گروه دوم رفت. تیم نفت امیدیه هم با 7 امتیاز شانس صعود را تا حدود زیادی از دست داد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها