به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

نفت آبادان 0 – سیاه جامگان 1؛ باخت شش امتیازی

علی دریساوی
خوزستان اسپورت
هفته سیزدهم لیگ دسته اول – استادیوم تختی آبادان
شنبه 18 بهمن 93 – ساعت 14:45
صنعت نفت آبادان 0 – سیاه جامگان خراسان 1
گل: حسین زامهران (25)
داور: جمشید محمدی
کمک ها: جلیل شعرانی، حسین مرادی
اخطار: امین عباسی، هادی خیری و حمید غلامی (سیاه‌ جامگان)
تماشاگر: سه هزار نفر

صنعت نفت آبادان: حسن هوری٬ اسماعیل شیرازی، محمد پورمحمد٬ حسین بغلانی٬ مرتضی غلامعلی‌تبار٬ محمدعباس مرداسی (75- سیدفاخر تهامی)٬ محسن ربیع‌خواه٬ حامد طه زاده، محمدزبیر نیک‌نفس (61- مجید خدابنده‌لو)٬ رحیم مهدی زهیوی٬ و جهانگیر عسگری (46- مقداد قباخلو)
سرمربی: کارلوس مانوئل

سیاه جامگان خراسان:  محمد حسن افشار، محمود خمیسی، کریم احمدی، امین عباسی، حسین نظیری، هادی خیری، بهروز افشار، مرتضی فلاحتی، فرهاد خیرخواه (61- حمید غلامی)، حسین زامهران (55- محمود شبان) و سالار افراسیابی (83- وحید فارغ).
سرمربی: محمدرضا مهاجری

خلاصه بازی
صنعت نفت آبادان بازی شش امتیازی را به تیم سیاه جامگان خراسان باخت تا هواداران خود را ناراحت به خانه بفرستد.
زردپوشان آبادان در این بازی هر چه زدند به در بسته خوردند تا همانند بازی رفت با یک گل مغلوب سیاه جامگان خراسان، یکی از رقیبان مستقیم خود برای صعود به لیگ برتر بشوند.
بازیکنان صنعت نفت گرچه برابر تیم مهمان هجومی بازی می کردند، اما اکثر حملات این تیم فاقد برنامه و دقت لازم بود. ارسال های تکراری که از سوی مدافعان حریف دفع می شدند و اشتباهات مکرر در رساندن توپ به یار خودی باعث شد تا سیاه جامگان با یک بازی حساب شده و منطقی به سه امتیاز از میدان آبادان دست پیدا کند.

بهترین فرصت صنعت نفت برای جبران تک گل حسین زامهران لحظه ای بود که ضربه محمد پورمحمد به تیر دروازه تیم مهمان برخورد کرد و راهی به چارچوب نیافت تا مشخص شود که ززردپوشان در این بازی به گل نمی رسند.

شرح گل
0-1 (سیاه جامگان): حسین زامهران ضدحمله سریع بازیکنان سیاه جامگان را با ضربه ای دقیق تکمیل کرد تا با هیمن تک گل سه امتیاز به حساب تیم مهمان واریز شود.

نفت آبادان 0 – سیاه جامگان 1؛ شکست 6 امتیازی


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها