به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

رئیس امور ورزش نفت‌وگاز آغاجاری منصوب شد

خوزستان اسپورت- سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری، طی حکمی سید فریدون تقوی مقدم را به عنوان رئیس امور ورزش این شرکت منصوب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‌خیزجنوب، در بخشی از این حکم که توسط ادریس مشعلی صادرشده آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان رییس امورورزش شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری کلیه کارکنان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ها و مقررات و همکاری با سرپرستان و مربیان تیم‌های ورزشی و توجیه آن‌ها در جهت اهداف سازمانی، نظارت بر کلیه امور ورزشی و تیم‌های ورزشی تشکیل شده در زمینه‌های مختلف، حضور در میدان‌های ورزشی به منظور نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی، کنترل و نظارت بر پروژه‌های در دست اقدام از نظر پیشرفت و کیفیت کار ،کنترل هزینه‌ها و هماهنگی در رفع اشکالات موجود، پیش‌بینی و تهیه کالای مورد نیاز قسمت‌های مختلف امور ورزش و استفاده از دستگاه‌های جدید موردنیاز فعالیت‌های ورزشی از مهمترین وظایف جنابعالی محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که سید فریدون تقوی مقدم متولد سال 1350، دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی و 27 سال سابقه در شرکت نفت‌وگاز آغاجاری است.

وی سابقه حضور در تیم فوتبال شاهین امیدیه را در کارنامه ورزشی خود دارد و در تمامی رده‌های سنی برای تیم فوتبال کارکنان نفت وگاز امیدیه بازی کرده است. 

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها