به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

رضائیان: پرتاب ترقه را تأیید نمی​كنيم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ممكن است تماشاگران در بازی نفت و صبا، يكي دو تا ترقه هم انداخته باشند ولي در جريان مسابقه تاثيري نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مسعود رضاییان درباره تاثيرات رفع مشكلات مالي و بازگشت مكوندي به اين تيم در پيروزي مقابل صبا، اظهار كرد: خيلي ساده نيست كه استنتاج كنيم كه برد مي​تواند متاثر از چه چيزي باشد ولي بديهي است كه اگر بازيكنان اميدواري داشته باشند و ميزان اميدشان به آينده بسيار باشد و اهميت مسابقه را نيز درك كنند، مي​تواند در عملکردشان تاثيرگذار باشد.

وي به پیروزی برابر صبا اشاره کرد و افزود: پيروزي خيلي خوبي مقابل صبا داشتيم و به نظرم در اين چهار هفته​اي كه از نيم​فصل دوم گذشته است، نتايج بدي كسب نكرده​ايم و پنج امتياز از چهار بازي به دست آورده​ايم و اگر بتوانيم اين روند را ادامه دهيم، قطعا نگراني‌ای بابت ماندن در ليگ برتر نخواهيم داشت. البته من مي​گويم اين موارد نمي​تواند دليلي باشد كه خيال​مان راحت باشد و ديدار آينده ما خيلي مهم است و بايد بازي با صبا را فراموش كنيم و اگر بتوانيم در تبريز به پيروزي برسيم، خيلي ايده​آل مي​شود.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: بازگشت مكوندي هم در اين نتيجه تاثير داشت؛ چرا كه او همه‌كاره بخش فني تيم است و اگر نباشد كه هيچ! ما مقابل سايپا با توجه به اين كه مكوندي را به دليل مشكل قلبي در اختیار نداشتيم، بازي را واگذار کردیم، پس حضور او كنار زمين خيلي تاثير دارد و او يك وزنه خيلي مهم است.

وي در ادامه درباره نارضايتي مربي تيم صبا از جو ورزشگاه و پرتاب نارنجك به زمين مسابقه، خاطر نشان كرد: بايد قبول كنيم تيمي كه نمي​برد شاید از شرايط مسابقه هم خيلي خوشحال نباشد؛ همين شرايط براي تيم​هاي ديگر هم بود و به مسجدسليمان آمدند و بردند و رفتند و آيا اكنون شهر، شرايط و تعداد تماشاگر فرق كرده است؟ به هر حال آن تيم​ها مي​بردند و مي​رفتند و اين شرايط بد به نظر نمي​آمد. در هر صورت جو تماشاگران از ابتدا تا انتها پرشور است و ممكن است يكي دو تا ترقه هم انداخته باشند ولي در جريان مسابقه تاثيري نداشت و زماني كه اين ترقه​ها پرتاب شد، بازيكنان تيم صبا تماما در زمین خودشان بودند و ترقه سمتي پرتاب شد كه فقط دروازه​بان ما حضور داشت. البته ما حتي پرتاب ترقه را هم تاييد نمي​كنيم؛ چرا كه ورزشگاه جاي اين كارها نيست و ايجاد آلودگي مي​كند و حتي براي خود هواداران هم خوب نيست.

وي همچنين درباره درگيري چند هوادار اين تيم با پيروز قرباني و اين گفته مربي صبا كه نيروي انتظامي ضعيف عمل كرده است، گفت: با تمام ارزشي كه براي پيروز قرباني با سابقه ورزشي او دارم، بايد بگويم بايد متوجه باشيم تيمي كه در حال ورود به ورزشگاه است، ممكن است در آن جا يك نفر متلكي هم بگويد و بهتر است كه بازيكن، خويشتن​دار باشد. ما هم به استان​هاي ديگر رفته​ايم و به بازيكنان​مان سفارش كرده​ايم كه اگر كسي به شما حرفي زد، جواب ندهيد. به هر حال چيز خاصي نبود و بحث كردن بين دو نفر را به مسايل امنيتي ارتباط دادن شايد كار صحيحي نباشد. تيم سايپا هم به اين جا آمد و بازي را برد اما آيا كسي به بازيكنان تيم سايپا توهين كرد؟ پس چرا اكنون كه ما برده​ايم بايد درگيري رخ دهد؟ بنابراين بايد در شرايط بد در مورد ما قضاوت كرد.

 
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها