به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرصت جدید تیم زهیوی برای ماندن در لیگ

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال الشحانیه قطر یک فرصت طلایی برای ماندن در لیگ ستارگان قطر پیدا کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم الشحانیه قطر که در خاتمه‌ی لیگ ستارگان قطر به دسته دوم سقوط کرده بود، یک فرصت طلایی برای ماندن در لیگ ستارگان پیدا کرده است و فردا شب در بازی پلی اف مقابل تیم دسته دومی القطر به میدان می‌رود.

ادغام تیم‌های لخویا و الجیش قطر باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم بگیرد یک بازی پلی‌اف بین تیم‌های الشحانیه و القطر برگزار کند و تیم برنده‌ی این مسابقه درفصل آتی لیگ ستارگان حضور داشته باشد.

رحیم زهیوی مهاجم خوزستانی که در نیم‌فصل به تیم الشحانیه پیوسته است، با برطرف شدن آسیب‌دیدگی راهی دوحه شده تا برای تیمش در بازی پلی‌اف به میدان برود.

زهیوی با قراردادی به مدت یک‌سال و نیم به تیم الشحانیه پیوست و به‌موجب این قرارداد چنانچه تیم مذکور به دسته دوم سقوط کند، زهیوی می‌تواند از الشحانیه جدا شود.

باید دید که ستاره خوزستانی تیم الشحانیه فصل آینده هم برای این تیم به میدان خواهد رفت یا ترجیح می‌دهد به لیگ برتر ایران بازگردد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
1
منم گفتم پلی آف میرن چرا گفتید سقوطشون قطعیه
مدیر پایگاه سلام
در مطلب توضیح داده شد که تیم سقوط کرد و بعد از ادغام تیمهای الجیش و لخویا چون یک تیم از لیگ ستارگان کم شد، این تصمیم توسط فدراسیون فوتبال قطر گرفته شده که البته هنوز مورد موافقت باشگاه القطر هم قرار نگرفته است.


  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها