به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

بغلانی: دومین بار بود که پنالتی از دست می‌دادم

بغلانی: دومین بار بود که پنالتی از دست می‌دادم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم در سه بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و چند پله در جدول صعود کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین بغلانی در مورد تساوی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم به برد برسیم. قبل از اینکه نیمه اول تمام شود می‌توانستیم با برتری 2 بر صفر به رختکن برویم، ولی متأسفانه یک ضربه پنالتی را توسط من از دست دادیم. درنهایت سیاه‌جامگان به گل تساوی رسید و دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بابت از دست دادن این پنالتی متأسف هستم و در دوران فوتبالم این برای دومین‌بار بود که پنالتی را تبدیل به گل نکردم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این پنالتی را جبران کنم.

بغلانی راجع به شرایط تیم صنعت نفت در جدول تصریح کرد: ما وضعیت بدی نداریم. سه بازی دیگر باقی مانده است و تلاش می‌کنیم تا بیشترین امتیاز را بگیریم و چند پله در جدول صعود کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
3
سلام و درود به حسین با تعصب بعد از خراب کردن پنالتی میدونستن م که مصمم هستی به هر طریقی که شده جبران کنی و بازی های بعدی رو به بهترین شکل ادامه بدی بخاطر سبقه وشناختی که طرفدارا از تو دارن این م
موضوع فراموش شده ست و برای بهترین بازیکنای دنیا حتی در جام جهانی پیش اومده و همه ما جهت سربلندی شهرمون تلاش می کنیم
یا علی کاپیتان
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
فدای سرت حسین جان _ تماشاگران هیچ وقت زحمات شما رو فراموش نمیکنند ب جرات میتوان گفت تو یکی از منعصب ترین بازیکنان چند سال اخیر نفت بودی _
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها