به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

ادعای جالب مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان پس از مدت ها در رسانه ها ظاهر شد و در واکنش به نتیجه دربی خوزستان گفت: وقتی داور کارت قرمز را قبل از بازی آماده کرده و در جیب مقابل سینه‌اش گذاشته چه چیزی باید بگوییم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فاضل بختیاری در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با شکست 3 بر صفر استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی نبود البته بهتر است که بگویم نه گذاشتند بازی خوب شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او از اخراج بازیکن استقلال خوزستان در دقیقه 5 بازی ناراحت است عنوان کرد: ما از داوری ناراحت نیستیم چراکه داوری جزئی از مسابقه است. سوال من اینجاست آیا از قضاوت ناعادلانه داور استرالیایی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی ایران مقابل عراق در جام ملت‌های آسیا یک ملت ناراحت شدند یا نه؟ آیا فدراسیون حق خود ندانست که بها ین مسئله اعتراض کند و با وجود اینکه می‌دانست نتیجه بازگردانده نمی‌شود دست از پیگیری برندارد. آنها برای استیفای حقشان که همان محرومیت بازیکن عراقی و داور است دست از پیگیری برنداشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد: چطور ممکن است در دو سال اخیر چنین اشتباهاتی در بازی‌های ما اتفاق بیفتد و حتی یک نفر به داور نگوید بالای چشم او ابرو است و تنبیهی صورت بگیرد. متاسفانه استبداد در فوتبال به راه انداختند. ما باشگاهی هستیم که از صاحب سهم پول نمی‌گیریم بلکه با تلاشی که صورت می‌گیرد سالانه 10، 12 میلیارد تومان درآمدزایی می‌کنیم که آنها خرج مسائل مالی شرکت و مازادش را خرج شرکت می‌کنیم. عده‌ای که می‌توانند پولشان را خرج خودشان کنند بدون دریافت اجر این پول را هزینه فوتبال می‌کنند.

بختیاری در ادامه تصریح کرد: 10ها نامه برای سازمان لیگ و فدراسیون فرستادیم اما دریغ از یک پاسخ. اگر درخواست ما غلط بوده چرا یک تذکر به ما نمی‌دهید. آیا این رفتار جز این است که یک رفتار دوگانه مشاهده می‌کنیم. در کدام مسابقه دیدید در 5 دقیقه ابتدایی روی یک خطای نه چندان جدی موثرترین بازیکن تیم را اخراج می‌کنند. چرا این اشتباهات صورت می‌گیرد.

وی با انتقاد از تصمیم داور در دیدار مقابل فولاد خاطرنشان کرد: من می‌گویم این تصمیم داور اشتباه بوده و تصمیم را سخت‌گیرانه اتخاذ کردند. وقتی داور کارت قرمز را قبل از بازی آماده کرده و در جیب مقابل سینه‌اش گذاشته چه چیزی باید بگوییم. ببینید همین داور سال قبل در دیدار مقابل ملوان انزلی چه بلایی به سر ما آورد. یک داور اشتباهی می‌کند که یک مملکت را ناراحت می‌کند و داور دیگر با اشتباهش تعدادی هوادار و یک شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شما به من بگویید تیمی که دو سال است به لیگ برتر آمده چطور می‌تواند بر تعداد هوادارانش بیفزاید. آیا با این شرایط داوری نباید اعتراض کنیم.

بختیاری: فاتحه این فوتبال را بخوانید

مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز نارضایتی از چیدمان داوری خاطرنشان کرد: تا به اینجا در لیگ برتر 152 بازی انجام شده و تنها در سه مسابقه به این داور اجازه قضاوت دادند. آیا در این بازی به این حساسی باید این قضاوت را به داوری که تا این اندازه مورد اعتماد نبوده داده شود. آیا نباید به اتاق فکری که این داور را انتخاب می‌کند انتقاد کنیم.

بختیاری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت دارند خاطرنشان کرد: به نظر شما کادر فنی باید چه کاری انجام می‌داد. وقتی با تیمی که دارای شخصیت بسیار بالایی است بازی می‌کنیم شاید بتوانیم با حضور بازیکنان به تعداد مساوی مقابله کنیم اما وقتی دقیقه 5 بازیکن ما را به اشتباه اخراج می‌کنند و همان توپ گل می‌شود آیا نباید شیرازه تیم بر هم بریزد.

وی در رابطه با اینکه آیا از اشتباهات داوری خسته شده‌ام عنوان کرد: اشتباهات به اندازه‌ای نبوده که اشکمان را دربیاورد چراکه ما قرارداد 8 میلیاردی با مربیمان نبستیم و به کسی قول قهرمانی ندادیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که در شرایط برابر و در جوی جوانمردانه به مصاف حریفان برویم. فوتبال ایران باید افتخار کند که یک تیم شهرستانی بتواند با تیم‌های قدرتمند بالای جدولی مقابله کند. اگر تیم‌های پایین جدولی تلاشی انجام ندهند آیا این اتفاق برای فوتبال خوب است؟ در فوتبال ایران حسن‌ها بیشتر است مضرات است اما مضرات بزرگی مثل نوع چیدمان داوری هم وجود دارد. من نمی‌دانم چرا هر داوری که می‌خواهند امتحان کنند در بازی استقلال خوزستان به او قضاوت می‌دهند. از مهدی تاج رئیس سازمان لیگ خواهش کردم که از ما حمایت بیشتری شود. ما تیمی هستیم که چون در حاشیه‌ایم و اعتراضی نمی‌کنیم متاسفانه سرمان را می‌برند. من از پس افکار رقبایمان بی‌اطلاعم اما براساس افکاری که دارم به حریفان احترام می‌گذارم و انتظار داریم که همین برخورد هم با ما شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه واقعیت فوتبال ما این نوع رفتارها نیست. باید فاتحه فوتبال را بخوانیم و در بهترین راه در این شرایط برای ما کناره‌گیری است. شاید ما تاجر خوبی باشیم ولی مدیر ورزشی خوبی نیستیم چراکه تا به این لحظه نتوانستیم از حق و حقوقمان دفاع کنیم. حتی یک بار مسئولان را مجاب نکردیم که به نامه ما پاسخ بدهند و حتی نگفتند که شما بیخود می‌کنید که معترض می‌شوید. در این شرایط ناامید شدیم. با امیدواری زیاد به لیگ برتر آمدیم و یک هفته بعد از حضورمان آن پرونده خاص مطرح شد. در شرایطی که همه فکر می‌کردند به خاطر این مشکلات تیم ما نابود شود اما با تلاشی که انجام دادیم تیم را حفظ کردیم.

بختیاری در پایان گفت: ما به لحاظ مالی به گروه ملی وابسته نیستیم. برای باشگاه شرکتی تشکیل دادیم که با فعالیت آن هزینه‌ها را تامین می‌کنیم. از لحاظ مالی پرداختی بسیار قوی داریم اما امروز به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی‌توانیم با این شرایط مقابله کنیم. آیا گناه ما این است که اعتراض نمی‌کنیم و هر روز در رسانه حاضر نمی‌شویم و به صحبت نمی‌پردازیم؟ اعتقاد ما این است که هر کس باید به وظیفه خودش عمل کند.

بختیاری: فاتحه این فوتبال را بخوانید


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
3
آقای بختیاری همون طور که خودتون گفتید شما تاجر خوبی هستید ولی مدیر ورزشی خوبی نیستید شما تنها تیمی نیستید که از داوری ضرر کرده فولاد هم خیلی اوقات متضرر شده .
بهتره کمی از مدیران فولاد مدیریت ورزشی رو یاد بگیرید و به فکر آینده تیمتون باشید .
مهدی علوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
1
سلام آقای رضا / اتفاقا" آقای بختیاری مدیر هستند که هم مدیریت عالی دارن و هم شناخت کافی از فوتبال دارن / شما از بازیکنان قدیمی و حال حاضر تیم بپرس که مدیریت باشگاه به چه شکل هستش ضمن اینکهخ اگه دست ایشون هم باز بود برای خرج کردن مثل فولاد ، قطعا قهرمان لیگ برتر هم میشد . فولاد فقط در نیم فصل بالای 3 میلیارد بازیکن خرید یعنی حدود نصف بودجه یک فصل استقلال خوزستان !!!
از انصاف بدوره که چون آقای بختیاری نمیاد تو بوق و کرنا کنه این مسایل رو تیمش در حد بضاعت بازیکنان تقریبا بومی هستن بهش انتقاد بشه !!!
هنوز اون شیرینی شکست تیمهای قدرتمند لیگ توسط آبی پوشان خوزستانی رو فراموش نکردیم و نخواهیم کرد .
بد نیست تعصب داشته باشیم نسبت به فوتبال استانمون...
...
یا علی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها