به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

طالقانی: پورکیانی چیزی از بازی نکردن نگفت

طالقانی: پورکیانی چیزی از بازی نکردن نگفت

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: علی پورکیانی در جلسه امروز که در فرمانداری برگزار شد چیزی از بازی نکردن تیم نگفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد اینکه اعضای استقلال خوزستان اعلام کردند قصد ندارند در بازی روز پنج‌شنبه مقابل فولاد به میدان بروند، گفت: امروز در فرمانداری جلسه‌ای داشتیم که صحبت‌های مطرح شده حاکی از این امر نبود. فکر می‌کنم روز پنج‌شنبه بازی بدون مشکل برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه پس صحبت‌هایی که در مورد بازی نکردن مطرح می‌شود به نوعی بازی رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد:‌ من نباید در این مورد اظهار نظر کنم اما چیزی که می‌دانم امروز در جلسه فرمانداری که قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان حضور داشت، چیزی از بازی نکردن اعلام نشد و بحثی در این مورد نبود.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه سیدسیروس پورموسوی اعلام کرده هیأت فوتبال، نماینده‌های اهواز در مجلس و سایر مسئولان استانی در دیدار مقابل فولاد به میدان بروند، اظهار داشت:‌ اگر ما وظیفه بازی کردن داشته باشیم حتما این کار را می‌کنیم و مشکلی به وجود نمی‌آید.

طالقانی در مورد اینکه گفته می‌شود از طریق استانداری پول خوبی به استقلال خوزستان تزریق شده است،‌ گفت: چیزی که من در جریان آن هستم این بوده که 3 الی 4 میلیارد تومان از طریق استانداری به باشگاه تزریق شده است. خود ما هم بابت طلب‌هایی که از باشگاه داشتیم تاکنون هیچ فشاری نیاوردیم و همکاری لازم را کردیم. بانک ملی که صاحب باشگاه است هیچ همکاری نداشته و تاکنون پولی به باشگاه نداده است. در ادامه مسابقات و در آسیا باید هزینه‌های باشگاه تامین شود و این اتفاقی است که باید از سوی بانک ملی رخ دهد.

وی در مورد اینکه کل قراردادهای استقلال خوزستان 8 میلیارد بوده و تقریبا پولی که به باشگاه رسیده، نیمی از قراردادها را تامین می‌کند،‌ گفـت: اعضای تیم پول گرفتند و به نظر می‌رسد اعتراض‌ها معقول نیست. این شرایط در خیلی از باشگاه‌ها وجود دارد. نمی‌دانم استقلال خوزستانی‌ها به چه شکلی محاسبه می‌کنند.

رئیس هیأت فوتبال در مورد اینکه اگر استقلال خوزستان روز پنج‌شنبه بازی نکند چه اتفاقی می‌افتد،‌ اظهار داشت: اگر بازی نکنند طبق قوانین فدراسیون و سازمان لیگ با آنها برخورد می‌شود.

طالقانی در پایان در مورد اینکه چرا بانک ملی که قصد هزینه کردن ندارد امتیاز تیم را واگذار نمی‌کند، گفت: در پایان لیگ قرار داریم و الان وقت این کار نیست باید سال بعد در این مورد تصمیم گیری شود. تیم باید در اختیار کسی باشد که بتواند هزینه کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
2
5
مسئولین استقلال صنعتی و بانک ملی باید به یک راه حل اساسی برسن. با احتساب چند میلیاردی که استانداری به تیم کمک کرده شکی نیست اکثر بازیکنها بالای 50 درصد از قراردادهاشونو گرفتن و بعضیهاشون تا 70 درصد گرفتن اما باید بشون حق داد اعتراض کنن چون بعضیهاشون قراردادشون اخر فصل تموم میشه و میدونن اگر برن تیمهای دیگه نمیتونن طلبشونو از استقلال صنعتی بگیرن واسه همین دارن فشار میارن که الان باقی قراردادشون بگیرن.
مسئولین باشگاهم دارن قضیه رو کش میدن تا اخر بازیها که مثل پارسال بتونن قرارداد بازیکنها رو تمدید کنن بشرط پرداخت طلبهاشون.
این ضعف از لیگ به اصطلاح حرفه ای ایرانه و بازیکن مجبوره دست به همچنین کارایی بزنه چون میدونه اگر بازیها تمام بشه و بخاد بره تیم دیگه بازی کنه طلبش رو بهش نمیدن.
کاش قوانین فدراسیون اساسا درست بشه مثلا بگن اخر بازیها اگر باشگاه تصفیه حساب کامل نکنه با بازیکنهاش حق نداره توی دوره بعدی شرکت کنه اینطوری باشگاهها مجبورن حق بازیکنها رو بدن و بازیکنم دیگه نمیتونه بحث اعتصاب و این حرفها رو بزنه.
بازم تکرار میکنم مشکل از سمت بازیکن و مربی و غیره نیست مشکل از قوانین غیر حرفه ای فوتبال ایرانه که بازیکن و مربی رو مجبو میکنه برای گرفتن پولش دست به اعتراض و اعتصاب و بازی رسانه ای بزنه و این قوانین اگر اصلاح بشه همه کارها درست پیش میره.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
دوست عزیز اگر فرض بگیریم حرف جناب طالقانی درست هم باشد آیا به نظر شما هزینه های تیم داری فقط پول قرارداد بازیکنان است و حمل و نقل ، اسکان ، زمین تمرین و ... ارایگان می باشد چرا هر کس هر حرفی زد ما هم سوار موج می شویم بطور مثال به نظر شما هزینه های تیم جهت حضور در یک بازی خارج خانه چقدر می شود ؟ البته به نظر بنده هم اول و آخر مشکل قوانین غیر حرفه ای می باشد
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آقا رضا سلام. این چند میلیارد که استانداری داده برای قراردادها بوده اون هزینه های تیم که سفر و بلیط هواپیما و غیره است جداگونه پرداخت شده مثلا همین چندروز پیش که میخاستن برن قطر از هشت روز قبلش رفتن مشهد بازی داشتن بعد از مشهد رفتن قطر چهار روز موندن و برگشتن هزینه ش جدا پرداخت شده. پول قراردادها قبل از عید داده بود یه روز قبل بازی با پرسپولیس.
اگه شرایط درست میشد که همه تیمها بتونن سر موقع پول بازیکنهاشونو پرداخت کنن نور علی نور میشد ولی الان اکثر تیما مشکل مالی دارن متاسفانه و هر هفته تو رسانه ها خبر میاد فلان تیم اعتصاب کرد.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
5
بازیکنهای 2 تیم نیان داخل زمین در اعتراض به مدیران نالایق
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
4
بهتره فولاد هم از لیگ آینده کنار بکشد.آخرین بار برای یک روز بازیکنان فولاد سرگردان بودند چون نالایق ترین فرد مدیر دنبال کاهش هزینه بود.آقای مدرس خیابانی بساط تیم داری رو جمع کن ما رو هم برای یک سال دیگر عذاب نده.
خالد جزایری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
2
اهواز فقط یک استقلال دارد وآن اس اس شهر اهواز است
1327
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
2
این نشانه نا لایق بودن مدیران استان است
پول هست مگه میشه نباشه ولی کسی از صندلییش پایین نمیاد بره دنبال کنه چون میترسه کسی بیاد جای اون رو بگیره وگرنه پول هست خوب هم هست ولی متاسفانه تا دلت میخواد فامیل بازی مدیران در خوزستان بیداد میکنه پسر خاله ؛ پسر عمو ؛ پسر دایی ؛ دوست ؛ همسایه و غیره ....... خوبه کلاه قرمزی در این استان ضبط و پخش بشه تا دلت میخواد سوژه هست
نه کار تهرانه و نه اصفهان و نه هیچ استانی دیگه فقط خودمون به خودمون رحم نمیکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها