به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

روشنایی: فقط استانداری به تیم کمک کرده است

روشنایی: فقط استانداری به تیم کمک کرده است

خوزستان اسپورت-  سرپرست استقلال خوزستان اعتصاب بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی را تایید کرده و حق بازیکنان دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، بهمن روشنایی در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان از شرکت در تمرینات اظهار کرد: بازیکنان پس از پایان بازی با سایپا تصمیم گرفتند دیگر در تمرینات شرکت نکنند و این موضوع را هم اعلام کردند که تا زمانی که پول نرسد در تمرینات حاضر نمی‌شوند. در حال حاضر هم ما به تمرین آمدیم و دیدیم که هیچ بازیکنی در تمرین حاضر نشده است.

وی افزود: بازیکنان ما تا اینجای کار با معرفی جلو آمدند و شرایط تیم را درک کردند ولی در حال حاضر فصل دارد تمام می‌شود و آنها هم دستشان به جایی بند نیست. باید به بازیکن حق داد چرا که از ابتدای فصل پرداختی خاصی نداشتیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه خاطر نشان کرد: ما نمی‌دانیم باید از چه کانالی وارد شویم و به کجا اعتراض کنیم. وضعیت مالکیت باشگاه هم مشخص نیست و نمی‌دانیم زیر مجموعه گروه ملی هستیم یا بانک ملی. شرکت ملی هم مشکلات مالی دارد و در پرداخت حقوق کارکنان خودش هم با مشکل مواجه شده است.

روشنایی در مورد میزان پرداختی به بازیکنان عنوان کرد: همانطور که گفتم پرداختی خاصی نداشتیم. تنها پولی که از ابتدای فصل دریافت کردیم 3 میلیارد کمک استانداری بوده است که 30 درصد آن مطالبات فصل گذشته بوده است و به جز این مبلغ دیگر هیچ پولی به باشگاه تزریق نشده است. حتی کسی نیست بیاید به بازیکنان قول و وعده بدهد.

وی در مورد وضعیت استقلال خوزستان در صورت ادامه این روند اظهار داشت: نمی‌دانم با این شرایط تکلیف تیم چه می‌شود. هم بازی آسیایی در پیش داریم هم 3 بازی حساس در لیگ مانده است و با توجه به شانس اندکی که برای سهمیه داریم باید با جدیت در این بازی‌ها حاضر شویم ولی با این شرایط نمی‌دانم چه خواهد شد.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد تصمیم بازیکنان برای مدت اعتصاب گفت: مشخص نیست و گفته‌‌اند تا زمانی که پول نرسند تمرین نمی‌کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها