به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

فرکی: امیدوارم امتیازات لازم را کسب کنیم

فرکی: امیدوارم امتیازات لازم را کسب کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید امیدوار است تیمش مقابل استقلال خوزستان بازی تماشاگرپسندی را ارائه دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری حضور یافت و درباره این دیدار بیان کرد: فردا با تیمی بازی داریم که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان فصل گذشته است. این تیم انگیزه‌های خاص خود را دارد و بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا در مقابل این تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را برگزار کنیم و بتوانیم امتیازهای لازم را کسب نماییم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شرایط ما با حریف متفاوت است چراکه استقلال خوزستان با توجه به اینکه در میانه‌های جدول به سر می‌برد بدون نگرانی‌ بازی می‌کند و سایپا اکنون در جایگاهی قرار دارد که نسبت به حریفش دل‌نگرانی‌هایش بیشتر است و تلاش می‌کند که موقعیت خوبی در جدول داشته باشد. تیم سایپا علی‌رغم تمام شایستگی‌هایی که در طول فصل داشته و همچنین به خاطر موانعی که سر راه این تیم بوده نتوانسته آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا بتوانیم این نگرانی‌هایمان را برابر استقلال خوزستان تا دو سه هفته پایانی لیگ برتر کمتر کنیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

فرکی افزود: هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند و امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و در نهایت هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده کرد به حقش برسد. برای بازی فردا خالدی به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنانم آماده هستند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها