به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

پیش بازی استقلال و ایرانجوان؛ بازی شش امتیازی

استقلال اهواز از ساعت 14:45 شنبه 18 بهمن در استادیوم تختی اهواز میزبان ایرانجوان بوشهر خواهد بود.
استقلال اهواز در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران میزبان ایرانجوان بوشهر خواهد بود.

در بازی رفت این دو تیم، استقلال اهواز در یک بازی عجیب و با از دست دادن دو ضربه پنالتی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و حالا در بازی برگشت استقلال اهواز برای عقب نماندن از کورس چاره ای جز پیروزی ندارد.

استقلال اهواز

پیش بازی استقلال و ایرانجوان؛ بازی شش امتیازی

استقلال اهواز، این تیم ریشه دار که کم کم داشت مسیر صعود را پیش می گرفت بعد از دو باخت متوالی در هفته آخر نیم فصل اول مقابل فجرسپاسی و هفته اول نیم فصل دوم مقابل نساجی مازندران شرایط را برای خود کمی دشوار و پیچیده کرد.

استقلال اهواز 18 امتیازی برای ماندن در کورس باید بتواند هر سه امتیاز این مسابقه را بدست آورد تا خود را به تیم ایرانجوان بوشهر که در رده دوم جدول قرار دارد برساند.

کریم شاوردی کاپیتان استقلال اهواز که هفته قبل از زمین مسابقه اخراج شد نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند، همچنین حضور هادی زرین ساعد دروازه بان استقلال اهواز در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ایرانجوان بوشهر

پیش بازی استقلال و ایرانجوان؛ بازی شش امتیازی

درست است که اکثر تیم های لیگ یک از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار ندارند اما ایرانجوان بوشهر از لحاظ مالی در وضعیت بسیار بدی نسبت به دیگر تیم ها قرار دارد.

 اگر بوشهری ها اکنون در رده دوم جدول قرار دارند باید آن را به حساب غیرت و تعصبشان بگذاریم، هر چند که بچه های استقلال اهواز هم از این لحاظ چیزی کم نگذاشتند.

ایرانجوان تا به اینجای کار با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند و در صورت شکست استقلال اهواز می توانند خود را در صدر جدول کنار فولادنوین ببینند.

ایرانجوان بوشهر تنها شکست خود را در برابر تیم گیتی پسند پذیرفته است اما همین گیتی پسند در هفته قبل با نتیجه سه بر دو مغلوب ایرانجوان شد تا بوشهری ها توانسته باشند نتیجه بازی رفت را جبران کنند.

 نتایج رو در روی دو تیم
* ایرانجوان 1 استقلال اهواز 0
* ایرانجوان 0 استقلال اهواز 0
* استقلال اهواز 2 ایرانجوان 1

اطلاعات مسابقه
* شنبه 18 بهمن – ساعت 14:45
 * ورزشگاه تختی اهواز
* داوران: کوپال ناظمی، هادی برزو، حسین عیسی وند
* ناظر: خداداد افشاریان

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی استقلال و ایرانجوان؛ بازی شش امتیازی


بهادر فدایی - سایت استقلال اهواز


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها