به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

فجر 4 – استقلال 0؛ بیستمین باخت آبی‌های اهواز

فجر 4 – استقلال 0؛ بیستمین باخت آبی‌های اهواز

خوزستان اسپورت:
هفته سی‌ویکم لیگ یک – استادیوم دستغیب شیراز
سه‌شنبه 22 فروردین 96 – ساعت 16:30
فجرسپاسی شیراز 4 – استقلال اهواز 0
گل‌ها: ایمان سلیمی (13)، ایمان باصفا (18- پنالتی)، علی غلامرضاپور (40)، سهراب ادیب (84)
داور: حسین زیاری
کمک داوران: قهرمان نجفی و محمدرضا طالبی
اخطار: احمد حیات منش (فجرسپاسی)
تماشاگر: دو هزار نفر

فجرسپاسی شیراز: میلاد احمدیان، احمد حیات‌منش، میلاد صفایی، محمدجواد جلالی‌فر (76- ابوذر صفرزاده)، سید علیرضا زندوی (62- سهراب ادیب)، سعید زارع، ایمان باصفا، محسن فیاض‌بخش، ایمان سلیمی، علی جودکی و شاهرخ غلامرضاپور
سرمربی: غلامحسین پیروانی

استقلال اهواز: رضا جبارنژاد، محمد حق‌شناس، عادل مسعودی‌فر (46- هادی دغاغله)، داود شهرویی، علی درخشان دشتکی (75- محمدرضا حسنی‌فر)، حسن معاوی، پدرام اردلانی، ستار دراجی، محمدجواد کردونی، سعید آذرنوش (46- حمید جرفی) و محمد معاوی
مربی: حمیدرضا بابایی

خلاصه بازی
تیم استقلال اهواز متحمل بیستمین شکست در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول شد.

استقلال اهواز در غیاب تعدادی از بازیکنانش که در اعتراض به وضعیت نابسامان این باشگاه حاضر به همراهی تیم‌شان در سفر به شیراز نشدند، مقابل فجرسپاسی به میدان رفت و بیستمین باخت در فصل جاری لیگ را متحمل شد.

فجرسپاسی بازی را تهاجمی آغاز کرد و در نیمه اول حاکم بر توپ و میدان بود. برتری مطلق زردپوشان سپاسی با سه گل در این نیمه همراه بود تا 45 دقیقه نخست  

تعدادی از هواداران متعصب استقلال اهواز با وجودی که سقوط این تیم به لیگ دسته دوم مسجل شده است، از اهواز عازم شیراز شده بودند و با نصب پلاکاردهایی در استادیوم دستغیب شیراز خواستار رسیدگی به وضعیت تیم محبوب‌شان برای سال جدید شدند.

اتفاق ویژه این مسابقه در نیمه اول رخ داد و میلاد احمدیان دروازه‌بان فجرسپاسی در پی ضربه‌ای که از سوی سعید آذرنوش بازیکن استقلال اهواز به وی وارد شد، با مصدومیت از ناحیه سر مواجه گردید. بازی پس از مصدومیت احمدیان برای دقایقی متوقف شد و نیروهای پزشکی به وضعیت وی رسیدگی کردند. این بازیکن که امکان ادامه بازی را نداشت، با مهدی صدیقیان تعویض شد.

استقلال اهواز در ابتدای نیمه دوم دو تعویض انجام داد تا شرایط را تغییر دهد. فجرسپاسی در این نیمه هم چندین موقعیت گلزنی خلق کرد و در دقایق پایانی به گل چهارم رسید. استقلال اهواز نیز فرصت‌هایی برای گلزنی داشت و یک بار ضربه هادی دغاغله به تیر عمودی دروازه فجرسپاسی برخورد کرد.

استقلال اهواز امروز بیستمین شکست در فصل جاری لیگ یک را متحمل شد تا کماکان بدون کسب پیروزی در انتهای جدول باقی بماند.

شرح گل‌ها
1-0 (فجر): کرنر ارسالی بازیکنان فجرسپاسی با ضربه سر ایمان سلیمی از کنار دستان دروازه‌بان استقلال اهواز عبور کرد و گل اول میزبان را رقم زد.

2-0 (فجر): خطای مدافع استقلال اهواز روی محین فیاض‌بخش در محوطه جریمه، یک ضربه پنالی برای تیم فجرسپاسی به همراه داشت. پنالتی را ایمان باصفا با ضربه‌ای زمینی به سمت چپ دروازه استقلال اهواز زد و گل دوم را به ثمر رساند.

3-0 (فجر): نفوذ سعید زارع از منطقه چپ خط دفاعی استقلال و ارسال زمینی این بازیکن به دهانه دروازه، با اشتباه دروازه‌بان استقلال اهواز همراه شد تا شاهرخ غلامرضاپور با ضربه‌ای کم‌جان که با چاشنی شانس همراه بود، توپ را از خط دروازه آبی‌پوشان عبور دهد.

4-0 (فجر): ارسال ابوذر صفرزاده از جناح چپ به درون محوطه جریمه استقلال و ضربه سر چکشی سهراب ادیب مهاجم بلندقامت فجرسپاسی باعث رقم خوردن گل چهارم زردپوشان شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
1
1
ما شکستها را قبول داریم
سقوط به لیگ دو را تحمل میکنیم
اما وجود بعضی افراد بی کفایت در راس تیم برایمان قابل تحمل نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
0
فجر هنر نکرده که یک تیم سقوط کرده به لیگ دو و یک تیم بی انگیزه و بی روحیه و یک تیم فقیر و یک تیم بدون صاحب و سرمربی را برده . مسئولین اهواز بیایید تحویل بگیرید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها