به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲

بلماضی: شایسته این پیروزی بودیم

بلماضی: شایسته این پیروزی بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی الجزایری لخویای قطر معتقد است که تیمش در شرایط سختی برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جمال بلماضی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک برابر استقلال خوزستان در دور برگشت گروه B لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی برابر تیمی با سازماندهی خاص در خط دفاعی بود اما شاگردانم  توانمندی‌های خود را به بهترین نحو در زمینه تاکتیکی و فنی ارائه دادند. خوشبختانه به نتیجه لازم هم دست یافتیم و شایسته این پیروزی بودیم.

سرمربی الجزایری لخویای قطر ادامه داد: پیروزی برابر استقلال خوزستان و صدرنشینی گروه باعث پیشرفت بیشتر ما در ادامه رقابت‌ها می‌شود. لخویا این نتیجه را در شرایط بسیار سختی که به خاطر غیبت بعضی از بازیکنان تجربه می‌کند به دست آورد.

بلماضی در خاتمه اظهار داشت: تیم لخویا در 2 بازی اخیر لیگ ستارگان و لیگ قهرمانان آسیا برتری خود را به اثبات رساند و این مساله باعث اعتماد به نفس کامل و جاه‌طلبی ما در دیدارها و مراحل آینده لیگ قهرمانان می‌شود.

تیم لخویا با شکست استقلال خوزستان 8 امتیازی شد و جای این تیم را در صدر جدول رده‌بندی گرفت. استقلال خوزستان با 7 امتیاز در رده دوم است و الفتح عربستان 5 امتیازی رتبه سوم را در اختیار دارد. تیم الجزیره امارات هم با یک امتیاز قعرنشین است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها