به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

زلیکانی: هواداران یار دوازدهم صنعت‌نفت هستند

زلیکانی: هواداران یار دوازدهم صنعت‌نفت هستند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: باتوجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر به دست آورده‌ایم، با یک روحیه مضاعف مقابل سیاه جامگان قرار می‌گیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، امیر زلیکانی اظهار کرد: خدا را شکر در تعطیلات لیگ، تمرینات خیلی خوبی داشتیم که نتیجه هم داد و توانستیم مقابل تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن خوب و منطقی کار کنیم و با امتیاز هم از زمین خارج شویم.

وی بیان کرد: در حال حاضر شرایط تیم خوب است و باتوجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر به دست آورده‌ایم، با یک روحیه مضاعف مقابل سیاه جامگان قرار می‌گیریم تا با کسب پیروزی از این دیدار، ادامه لیگ را با خیال راحت پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید همین روند خوب را تا پایان فصل داشته باشید؟ اظهار کرد: ان‌شاءالله که کارمان را همین‌طور ادامه دهیم. ما سال 96 را خوب شروع کردیم و امیدوارم تا پایان نیز محکم کار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر فاصله امتیازی تیم‌ها با یکدیگر زیاد نیست و امکان این‌که جایگاه‌مان تغییر کند، وجود دارد. من نظر مثبتی نسبت به این مهم دارم.

زلیکانی در ارزیابی از تیم سیاه جامگان نیز خاطرنشان‌کرد: از زمانی که میثاقیان سرمربی این تیم شده است، شکست نخورده‌اند و هفته گذشته نیز موفق شدند استقلال خوزستان را شکست دهند. سیاه‌جامگان این هفته هم می‌آید که با امتیاز از آبادان خارج شود ولی ما هم نفت آبادان هستیم و می‌خواهیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در خصوص هواداران تیمش هم عنوان کرد: از آن‌ها می‌خواهم همان‌طور که در دیدار با پرسپولیس به ورزشگاه آمدند و نشان دادند که یار دوازدهم نفت‌آبادان هستند، در این بازی نیز مانند همیشه از ما حمایت کنند.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان درباره ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده نیز گفت: امسال قرارداد من به پایان می‌رسد ولی در حال حاضر تمرکزم روی بازی‌ها است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
1
1
هواداران باید با حضورشان سنگ تمام بذارن .
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
انشالله ....اقای کریمی نباید ریکس کنه تو بازیکنا تو بازی سیاه جامگان باید هافبک ها ..زلیکانی ،نصاری و برنو باشند ....واز بازیکنا تقاضا می کنیم که با تعصب وبدون حاشیه واحساساتی بازی نکن ..انشالله پیروز میدان خواهیم شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها