به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شش غایب در بازی لخویا و استقلال خوزستان

شش غایب در بازی لخویا و استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های فوتبال لخویا قطر و استقلال خوزستان در غیاب شش بازیکن از دوتیم برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فردا (دوشنبه) پیگیری خواهد شد و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهارم این مسابقات میهمان تیم لخویا قطر است. این بازی در شرایطی به انجام خواهد رسید که مسئولان دوتیم از غیبت شش بازیکن خبر داده‌اند.

علی‌اصغر عاشوری هافبک میانی تیم استقلال خوزستان که در جریان بازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد مصدوم و تعویض شد، غایب اصلی تیم استقلال خوزستان است.

اما یوسف العربی مهاجم مغربی و یوسف المساکنی مهاجم تونسی تیم لخویا قطر که در جریان بازی دور رفت مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز آسیب دیده بودند، همراه با چیکو فلورس و محمد عبدالله چهار بازیکن مصدوم تیم لخویا هستند که برخلاف بازی دور رفت قادر به حضور در میدان تخواهند بود. ضمن اینکه ادگار داسیلوا مهاجم برزیلی که پس از عمل جراحی یوسف العربی جایگزین وی شده است، کارت بازی در لیگ قهرمانان آسیا را  دریافت نکرده و فقط در لیگ ستارگان قطر مجوز بازی دارد.

احمد الکاف از کشور عمان داور وسط در این دیدار است و حمد المیاحی و ابوبکر العمری کمک‌های او هستند. خالد الشامی نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارد.

دیدار لخویا قطر و استقلال خوزستان از ساعت 20 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
1
3
استقلال بدون عاشوری با مشکل مواجه میشه.عاشوری فوق العاده بود تو بازیای اسیایی.خیلی خوب توب بازیکنای حریف رو خراب میکرد و بازیسازی میکرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها