به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

شیخ‌ویسی: امیدوارم حداقل امتیاز را کسب کنیم

شیخ‌ویسی: امیدوارم حداقل امتیاز را کسب کنیم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان اعتقاد دارد که نتیجه مساوی در زمین تیم لخویا قطر نتیجه ایده‌آلی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان استقلال خوزستان که یکی از بهترین‌های تیمش در فصل شانزدهم بوده، در تلاش است تا باز هم با یک کلین‌شیت دیگر به تیمش کمک کند تا صدرنشین گروه باقی بمانند. 

شیخ‌ویسی که امید زیادی به کسب امتیاز از لخویا دارد، در مورد بازی هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت تیم‌شان، شرایط خودش، دفاع‌های تیم و ... صحبت می‌کند.

وضعیت تیم‌تان این روزها چطور است؟
 وضعیت تیم‌مان که در رقابت‌های لیگ خودمان مثل چند هفته قبل نیست. یکی، 2 مساوی و باخت دادیم که شرایطمان را در جدول بهبود نبخشیده. در رقابت‌های آسیایی صدر جدول هستیم. البته یک بازی سخت با لخویا داریم که فکر می‌کنم حرفه‌ای‌ترین تیم گروه‌مان است. ان‌شاءالله بتوانیم با یک پیروزی و یا حداقل امتیاز که مساوی است بازی را پشت سر بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم و روحیه‌بخش باشد برای ادامه راه‌مان.

در بازی رفت مقابل لخویا عملکرد خوبی داشتید که حتی می‌توانستید به پیروزی هم برسید. فکر می‌کنید بتوانید در بازی برگشت هم به همین صورت کار کنید؟
 شرایط بازی رفت خیلی فرق داشت چون بازی در خانه خودمان بود و توانستیم خیلی به لخویا فشار بیاوریم. یک گل زودهنگام هم زدیم اما متاسفانه بعدش روی بازی احساسی و نداشتن تمرکز، یک گل خوردیم. تا آخر بازی هم هرچه تلاش کردیم نتوانستیم گل برتری را بزنیم. حالا اینجا شرایط فرق دارد. بازی در زمین خودشان است. لخویا هم تیم خیلی حرفه‌ای است که سعی می‌کنیم مدارا کنیم و خیلی هوشمندانه بازی را پیش ببریم. ان‌شاءالله بتوانیم حداقل امتیاز را کسب کنیم چون با یک امتیاز هم می‌توانیم صدر گروه را نگه داریم. البته ما نیم نگاهی به پیروزی داریم.

به هر حال بازی با تیم 72 ملت لخویا سخت است.
 بله، دقیقا همینطور است. لخویا تیمی است که از چند ملیت مختلف تشکیل شده. هفته گذشته هم قهرمان لیگ‌شان شدند که با این اتفاق روحیه مضاعفی گرفتند. البته ما هم تیم خوبی هستیم که در چند بازی اخیر در آسیا نشان دادیم جلوی هر تیمی می‌توانیم به پیروزی برسیم.

پس چرا بیشتر به فکر کسب یک امتیاز هستید؟
 به هر حال اولین فکرمان این است که اگر بشود با تک امتیاز زمین را ترک کنیم چون این مساله خودش یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید اما ما نیم نگاهی هم به کسب پیروزی داریم و اگر وظایف‌مان را به خوبی در زمین انجام دهیم به برد هم می‌رسیم.

فکر می‌کنی بتوانی باز هم کلین‌شیت داشته باشی؟
 اگر خدا بخواهد و بتوانیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم خیلی خوب است اما صددرصد موفقیت تیم خیلی مهم‌تر است. حالا هر نتیجه‌ای باشد چه مساوی و چه برد، بدون شک مهم‌تر از کلین‌شیت من است. اگر با این مساله به کلین‌شیت هم برسیم که بهتر است.

محمد طیبی کاپیتان تیم‌تان و البته بهترین دفاع استقلال خوزستان هم ظاهرا مصدوم است که این مساله می‌تواند خیلی روی کارتان تاثیر بگذارد.
 بله، محمد کمی پایش مصدوم بود اما فکر نمی‌کنم برای بازی مشکلی داشته باشد. صددرصد محمد یکی از دفاع‌های خوب تیم و لیگ است که حضورش خیلی موثر است.

الان فکر می‌کنی چقدر با دفاع‌تان هماهنگ هستی چون کمتر دیدیم با آنها صحبت کنید.
 چرا، دایما هم من با دفاع و هم دفاع با من در ارتباط هستیم و صحبت می‌کنیم تا نکات لازم را به همدیگر انتقال دهیم. من فکر می‌کنم به هماهنگی لازم رسیدیم و اگر من 2 کلین‌شیت در آسیا داشتم به خاطر دفاع خوب‌مان از جمله عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، دانیال ماهینی و پیمان شیرزادی است که خیلی خوب کار کردند.

فکر می‌کنی کدامیک از بازیکنان لخویا خطرناک‌تر است؟
 یک بازیکن دارند که البته این بازی نیست و مصدوم است اما به جز او، بازیکن کره‌ای‌شان خیلی خوب است. او در تیم ملی کره حضور دارد که فکر می‌کنم خطرناک‌ترین بازیکن لخویا به حساب بیاید. در کنار او، 2، 3 بازیکن تیم ملی قطر هم هستند که البته ملیت‌شان را تغییر دادند و به قطر آمدند و قطری نیستند.

در تیم استقلال خوزستان کدام بازیکن می‌تواند برای حریف خطرساز باشد؟
 حسن بیت‌سعید و نانگ بازیکنان خیلی خوبی هستند که می‌توانند برای هر حریفی خطرساز شوند. البته مهدی مومنی و آرش افشین هم خیلی خوب هستند که می‌توانند این 2 بازیکن را از پشت حمایت کنند. کلا خط حمله‌مان خوب است و در بازی‌های لیگ هم آمار گل‌هایی که زدیم بالا بوده. در آسیا هم در هر 3 بازی موفق به زدن گل شدیم.

با این شرایط بازی با لخویا را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
 پیش‌بینی خیلی سخت است اما امیدوارم نتیجه به نفع ما باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها