به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

اسکوچیچ: از دست بازیکنانم عصبانی بودم

اسکوچیچ: از دست بازیکنانم عصبانی بودم

دراگان اسکوچیچ خوشحال از پیروزی سه بر صفر فولاد خوزستان و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر به سالن کنفرانس خبری آمد و پاسخ سئوالات خبرنگاران را داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، صحبت های سرمربی کروات فولاد در کنفرانس خبری پس از دربی خوزستان را مرور کنید.

چرخ بازی با اخراج کولی بالی چرخید
بابت پیروزی در این مسابقه راضی هستم. با توجه به کیفیت فنی تیم استقلال پیروز شدن در این بازی ساده نبود ولی اخراج دقایق ابتدایی مدافع تیم حریف باعث شد تا چرخ بازی به سود تیم ما بچرخد. از کسب این سه امتیاز راضی هستم و خوشحالم که شروع خوب خودمان در نیم فصل دوم را ادامه دادیم.

مصلحت تیم مهم است نه افراد
چیزی که برای ما مهم است، مصلحت تیم فولاد است نه مصالح شخصی افراد. احمد آل نعمه از بازیکنان اصلی فولاد است اما تصمیم گیری در مورد مسائل فنی تیم با من است. من بعنوان سرمربی تصمیم می گیرم از چه ترکیبی در میدان استفاده کنم.

از دست بازیکنانم عصبانی بودم
عصبانیت من در دقایق پایانی از قضاوت داور نبود، بلکه از بازیکنان تیم خودم ناراحت بودم. تیم ما سه بر صفر جلو بود ولی مساریچ اخراج شد و چاگو کارت زرد گرفت. من به همین دلیل از بازیکنان تیمم عصبانی شدم. به هر حال بازیکنان هم انسان هستند و گاهی اوقات ممکن است اشتباه کنند.

مشکل سربازان برطرف نشده است
چند بازیکن از بازیکنان حاضر در لیست تیم فولاد خوزستان با مشکلات سربازی مواجه هستند. مشکل سربازی هیچ کدام از این بازیکنان برطرف نشده است. ما اکنون در برخی از پست ها دنبال بازیکنان جدیدی هستیم تا بتوانیم با ترکیب کامل تری در ادامه مسابقات لیگ برتر و دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
1
9
ممنون آقای اسکوچیچ .موفقیت فولاد مدیون دانش بالا و تیزهوشی اسکوچیچ است .مدیران محترم فولاد لطفا قبل از پایان فصل با ایشان قرارداد بلند مدت ببندند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
7
از سایت غیرتمندتان تشکر می کنم و به عنوان یه خواست قلبی و ایمانی لطفا بحث تمدید قرارداد اسکوچیچ را پیگیری بفرمایید چرا که هفته ها قبل از اتمام فصل کل تیم های لیگ به دنبال این مربی می آیند که اس.. پیر ... و تراک ... در صدر شان هستن !!!!
مذحجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
8
خواهشا اسکوچیچ را بعنوان سرمربی فولاد حتما حفظ کنید خواهشا با او قرارداد بلند مدت ببندید . خواهشا حتی برای یکبار هم که شده نگذارید سپاهان از نیروی فنی باشگاه فولاد که به سختی توسط مدیریت زحمتکش باشگاه بدست آمده استفاده کنند .
خوزستان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
6
مدیریت خوب باشگاه ،اسکوچیچ ، بازیکنان وهواداران خونگرم خوزستانی سرمایه های فوتبال این استان هستند وفراموش نکنیم که وجود دو مربی خوب خوزستانی در کنار سرمربی موفق آقای اسکوچیچ در این پیروزیها بی تاثیر نیست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها