به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

البرز حاجی پور: اخراج کولی بالی اشتباه بود

داور ملی فوتبال ایران گفت: در صحنه منجر به اخراج موسی کولی بالی خطایی صورت نگرفته بود و داور به اشتباه مدافع استقلال را اخراج کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، البرز حاجی پور داور ملی فوتبال ایران و مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال خوزستان اعتقاد دارد که اشکان خورشیدی در صحنه اخراج موسی کولی بالی اشتباه کرده است.

حاجی پور پس از خاتمه دیدار تیم های استقلال و فولاد در گفت و گوی تلفنی پخش زنده با تلویزیون مرکز خوزستان روی تصاویر صحنه اخراج کولی بالی گفت: به نظر من این صحنه ماهیت خطا را نداشت. در واقع هر دو بازیکن برای تصاحب توپ تلاش کردند و بازیکن قرمزپوش با توجه به اینکه شانسی برای رسیدن به توپ نداشت و توپ توسط بازیکن آبی پوش دفع شده بود، پای خود را به پشت پای مدافع استقلال زد.

وی ادامه داد: از نظر من این صحنه ماهیت خطا را نداشت که بخواهیم درباره رنگ زرد یا قرمز کارت بحث کنیم. اگر بازیکن استقلال مرتکب خطا می شد، باید کارت قرمز دریافت می کرد، چون از یک فرصت مسلم گلزنی جلوگیری کرده بود ولی مهم اینست که اصلاً خطایی صورت نگرفته است.

البرز حاجی پور در پاسخ به این سئوال که اگر او داور بود چه تصمیمی می گرفت، چنین گفت: ادامه بازی بهترین تصمیمی بود که یک داور می توانست اتخاذ کند. به نظرم اشکان خورشیدی در این صحنه جاگیری خوبی نداشت و نتوانست صحنه را خوب ببیند وگرنه کاملاً می شد حس کرد که این صحنه یک برخورد کاملاً فوتبالی بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در این بازی موفق شد با سه گل استقلال خوزستان را شکست دهد و به صدر جدول رده بندی صعود کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
2
3
۱۱نفرهم بودن بازم میبردیم شک نکنید .تمرکزمون ازحالا باید بره برای بازی سپاهان مابرد می خوایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
1
3
باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها