به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

در حاشیه دیدار استقلال – فولاد (2)

نیمه اول دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان با دو گل به سود سرخ پوشان اهواز خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اخراج موسی کولی بالی در دقیقه پنجم مسابقه، تیم فولاد خوزستان کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و 45 دقیقه نخست را با زدن دو گل به پایان رساند.

بخش دوم حاشیه های دیدار فولاد و استقلال خوزستان را در ادامه می خوانید.

* با توجه به میزبان بودن استقلال خوزستان در این مسابقه، عبدالله ویسی و سایر اعضای کادر فنی این تیم به سمت نیمکت تیم فولاد رفتند و به آن ها خوشامد گفتند.

* به مناسبت دهه فجر از 10 نفر از فرزندان شهدای انقلاب اسلامی، شهدای بین الحرمین و شهدای گردان امیرالمؤمنین اهواز با تقدیم هدایایی تجلیل شد. این کار با همکاری هیئت فوتبال خوزستان و باشگاه استقلال خوزستان انجام شد.

* بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان که به دلیل محرومیت حق نشستن روی نیمکت را نداشت، از کنار جایگاه خبرنگاران به تماشای بازی نشست.

* پس از اخراج موسی کولی بالی در همان دقایق ابتدایی مسابقه، لامین دیاوارا هموطن این بازیکن از روی نیمکت استقلال خوزستان به سمت کولی بالی رفت و او را به سمت رختکن ورزشگاه همراهی کرد.

* عبدالله ویسی با وجود اخراج شدن موسی کولی بالی ترجیح داد مدافع دیگری را از روی نیمکت به میدان نفرستد و میثم دورقی را از خط میانی به خط دفاعی منتقل کرد.

* در اواسط نیمه اول داور بازی را قطع کرد و به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و به مجید حیدری بازیکن ذخیره استقلال کارت زرد نشان داد. ظاهراً حیدری اعتراضی به قضاوت داور داشت که بدین شکل جریمه شد.

* محسن بیات در دقایق پایانی نیمه اول در پی برخورد با یکی از بازیکنان تیم خودی از ناحیه گردن دچار خونریزی شد و پزشکان استقلال به مداوای این بازیکن پرداختند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها